Danjaco Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hei jeg har en gammel pentium 3 med 600 mhz prosessor, hovedkortet er intergrert skjermkort og lydkort. jeg skal kjøpe ram til denne og vet at denne typen er av sd ram men er litt usikker på hvem brikker jeg kan kjøpe! har sett på en på komplett Denne men er litt usikker på om den virker på hovedkortet? og vis ikke denne passer kan dere gi meg en link til en jeg kan kjøpe som passer? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Passer ikke til BX/TX brikkesett fra Intel, sjekk ut hovedkortet ditt . Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 hvordan kan jeg skjekke dette? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 kjøper du for rask ram er eneste konsikvens at den blir (sansyneligvis) mer stabil, hk skall klokke den ned til samme frekvens som resten av brikkene. men ver sikker på at det er SD og ikke RD ram Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 men har prøvd men sd ram 128 brikke og den virket ikke! derfor jeg lurer på hvilken type jeg trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå