Hartkorn Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har lenge hatt problem med å laste inn kontrollpanel, det har da skjedd en programfeil i Explorer.exe, og jeg har vært nødt til å logge av og på igjen. Nå flyttet jeg ved et uhell ikonet for kontrollpanel ned på oppgavelinjen, og da får jeg denne feilen hver gang Windows starter. Dermed får jeg ikke kjørt Windows på en normal måte. Hvordan får jeg fjernet snarveien til kontrollpanel fra oppgavelinjen? Og eventuelt, hva kan jeg gjøre for å unngå feilen med kontrollpanelet? Lenke til kommentar
Hartkorn Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Det er mulig å kjøre programmer med task manager. Noen som vet hvilket program jeg kan bruke for å fjerne kontrollpanel fra oppgavelinjen, og hvor dette ligger? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Gå i sikkerhetsmodus og slett ikonet fra oppgavelinjen der. Ellers har jeg aldri hørt om problemet før. Ta å reparer installasjonen din og sjekk om det fikser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå