Gå til innhold

vifter til kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp så store vifter som du greier å få plass til, helst 120mm. En foran og en bak.

Se hos www.microplex.no.

ja men jeg skal ikke ha 120 mm..

Vifteplasser på kabinett:

Bak: 2 stk. 80mm

Sidedør: 1 stk. 80mm

Foran: 2 stk. 80mm

ingen som har noe forslag til en stille og bra 80 mm vifte?

Lenke til kommentar
jeg har bestillt meg nye pc deler og alt som trengs utenom vifter, noen som har noe forslag om en vifte som kjøler bra og er stillegående (80 mm vifte til kabinett)?

Jeg har brukt sikkert over 1000,- på diverse vifter i tiden fra 1998 da jeg kjøpte min første PC. En ting er hvertfall sikkert, det støyer dritmye, spesielt hvis PC'en skal stå ved siden av deg.

Anbefaler deg å kjøpe en av disse, da har du bare vifte på strømforsyningen og HD som spinner.

Lydløst og dyrt.

post-25-1109195606_thumb.jpg

Lenke til kommentar
jeg har bestillt meg nye pc deler og alt som trengs utenom vifter, noen som har noe forslag om en vifte som kjøler bra og er stillegående (80 mm vifte til kabinett)?

Jeg har brukt sikkert over 1000,- på diverse vifter i tiden fra 1998 da jeg kjøpte min første PC. En ting er hvertfall sikkert, det støyer dritmye, spesielt hvis PC'en skal stå ved siden av deg.

Anbefaler deg å kjøpe en av disse, da har du bare vifte på strømforsyningen og HD som spinner.

Lydløst og dyrt.

hehe litt for overdrevent for meg :p tror jeg skal gå for silent x, er shop'en noe og stole på da`?

Lenke til kommentar

Lydløst og dyrt.

Eller denne:

post-25-1109196006_thumb.jpg

Lenke til kommentar

hehe litt for overdrevent for meg  :p  tror jeg skal gå for silent x, er shop'en noe og stole på da`?

shoppen er 100% til å stole på ja, er utrolig god service der ja.

Søk på coolnsilent.no på webshop forumet

Da blir det Silent x på meg, takker for alle svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...