Ne_On Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg har bestillt meg nye pc deler og alt som trengs utenom vifter, noen som har noe forslag om en vifte som kjøler bra og er stillegående (80 mm vifte til kabinett)? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kjøp så store vifter som du greier å få plass til, helst 120mm. En foran og en bak. Se hos www.microplex.no. Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Kjøp så store vifter som du greier å få plass til, helst 120mm. En foran og en bak.Se hos www.microplex.no. ja men jeg skal ikke ha 120 mm.. Vifteplasser på kabinett: Bak: 2 stk. 80mm Sidedør: 1 stk. 80mm Foran: 2 stk. 80mm ingen som har noe forslag til en stille og bra 80 mm vifte? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bare å velge her. Siden du har plass til 2x80 i front har du nok fysisk plass til en 120mm, men gjør som du vil. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 ta heller 80 mm viftene fra www.coolnsilent.no Silen X, the best ther is. Overgår Papst når det kommer til m3 pr dB Lenke til kommentar
zappo Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Disse viftene er bra, men litt dyre http://www.coolnsilent.no/ Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Takk for svar ikke helt sikker på om jeg skal gå for en silent x vifte eller en annen, har litt lyst på en med LED lys i men det finnes vel ikke en bra med LED ? Endret 23. februar 2005 av Ne_On Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Velll.. jeg har 2 mist vifter med led`s 120 mm vifter sådan, halve kapasiteten av hva silen x viftene leverer, og mer støy.. så hold deg unna de du Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg har bestillt meg nye pc deler og alt som trengs utenom vifter, noen som har noe forslag om en vifte som kjøler bra og er stillegående (80 mm vifte til kabinett)? Jeg har brukt sikkert over 1000,- på diverse vifter i tiden fra 1998 da jeg kjøpte min første PC. En ting er hvertfall sikkert, det støyer dritmye, spesielt hvis PC'en skal stå ved siden av deg. Anbefaler deg å kjøpe en av disse, da har du bare vifte på strømforsyningen og HD som spinner. Lydløst og dyrt. Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 jeg har bestillt meg nye pc deler og alt som trengs utenom vifter, noen som har noe forslag om en vifte som kjøler bra og er stillegående (80 mm vifte til kabinett)? Jeg har brukt sikkert over 1000,- på diverse vifter i tiden fra 1998 da jeg kjøpte min første PC. En ting er hvertfall sikkert, det støyer dritmye, spesielt hvis PC'en skal stå ved siden av deg. Anbefaler deg å kjøpe en av disse, da har du bare vifte på strømforsyningen og HD som spinner. Lydløst og dyrt. hehe litt for overdrevent for meg tror jeg skal gå for silent x, er shop'en noe og stole på da`? Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg har bestillt meg nye pc deler og alt som trengs utenom vifter, noen som har noe forslag om en vifte som kjøler bra og er stillegående (80 mm vifte til kabinett)? Jeg har brukt sikkert over 1000,- på diverse vifter i tiden fra 1998 da jeg kjøpte min første PC. En ting er hvertfall sikkert, det støyer dritmye, spesielt hvis PC'en skal stå ved siden av deg. Anbefaler deg å kjøpe en av disse, da har du bare vifte på strømforsyningen og HD som spinner. Lydløst og dyrt. Eller denne: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hehe litt for overdrevent for meg tror jeg skal gå for silent x, er shop'en noe og stole på da`? shoppen er 100% til å stole på ja, er utrolig god service der ja. Søk på coolnsilent.no på webshop forumet Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 hehe litt for overdrevent for meg tror jeg skal gå for silent x, er shop'en noe og stole på da`? shoppen er 100% til å stole på ja, er utrolig god service der ja. Søk på coolnsilent.no på webshop forumet Da blir det Silent x på meg, takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå