DarkShadawg Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Spørsmålet ligger i emnet, har ikke mye peiling på skjermer. Selv har jeg en philips 19tommer men om det er Plasma eller LCD veit jeg ikke. :/ Hadde vært fint om noen kunne forklare meg forskjellen på LCD og Plasma, gjerne hva som er best til hva (både innen dataskjerm og tv-teknologi). Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Står litt om dette i ein av Guidene til Hardware.no. Søk på Google du finner mykje både på engelsk og norsk. Lenke til kommentar
DarkShadawg Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 njoo...njaa... Står mer om LCD i forhold til CRT i de guidene du prater om, men kan vel ta meg en liten søkerunde på google da :/ Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Her står det litt itj så veldig mykje. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er det skjerm til pc vi snakker om her eller skjerm med tuner (tv) ? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er det skjerm til pc vi snakker om her eller skjerm med tuner (tv) ? Les det første innlegget du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå