Mrwater Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg vet at folk har svart på lignende spm tidligere. Men jeg må bare få svar på følgende spm: Hvilket redigeringsprogram fungerer best på min pc, Liquid Edition eller Premiere? Min pc har: Amd athlon 2,4Ghz, 1 Gb ram, 160 Gb hdd. 64 mb grafikkort. Siden pc'en er under anbefalt grense både fra Adobe og Pinnacle lurer jeg på om jeg vil få problemer med noen av programmene. Jeg har lest et sted at LE krever mye av maskinvaren for å fungere tilfredstillende, men det har jeg også hørt om Premiere. Hva er riktig? Et annet spm: LE har jo muligheten for å lage dvd'er med menyer. Det muligheten har jo ikke Premiere. Hvordan kan jeg lage Dvd'er med menyer i Premiere, uten å kjøpe Encore og samtidig ikke foringe kvaliteten på filmen? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Et annet spm: LE har jo muligheten for å lage dvd'er med menyer. Det muligheten har jo ikke Premiere. Hvordan kan jeg lage Dvd'er med menyer i Premiere, uten å kjøpe Encore og samtidig ikke foringe kvaliteten på filmen? Du kan jo i stedet kjøpe DVDlab Pro som antagelig er en del mer avansert enn Encore og iallfall langt billigere. http://www.mediachance.com/dvdlab/dvdlabpro.html Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Amd athlon 2,4Ghz, 1 Gb ram, 160 Gb hdd. 64 mb grafikkort. Jeg kjører Premiere Pro smertefritt på en PC med dårligere spesifikasjoner enn dette, så jeg tror nok det skal gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå