ostov Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hei! Jeg leiter etter ei side hvor jeg kan vedde penger på NBA kamper. Noen som vet om ei eller flere? Lenke til kommentar
ostov Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Nå fant jeg www.centrebet.com Er den til å stole på? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jepp. Bruker den selv. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Vinner du mye? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 bruker nordicbet.com - men vet ikke om det er nba der.. masse forskjellig vertfall... tippa på en sånn tysk bordtennis spiller en gang hehe Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Centerbet har bra odds,samt er til å stole på....vinner ikke mye,men det er min egen feil... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) jeg kan anbefale playit.com unibet.com ladbrokes.com tv3bet.com www.expekt,com Har selv konto hos dem. Expekt.com har en bonusordning akkuratt nå. Sett inn 250kr og få 250kr "gratis". Slike bonusordninger er grunnen til at jeg har mellom 5-10 kontoer på diverse bookmaker sider Endret 24. februar 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
lodott Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) jeg kan anbefale playit.com unibet.com ladbrokes.com tv3bet.com www.expekt,com Har selv konto hos dem. Expekt.com har en bonusordning akkuratt nå. Sett inn 250kr og få 250kr "gratis". Slike bonusordninger er grunnen til at jeg har mellom 5-10 kontoer på diverse bookmaker sider Joda, de bonusordningene er jo greie. Regget meg på unibet da de hadde sånn at man fikk dobbelt så mye av det man satte inn. Eneste er at man må omsette summen man får 3 ganger før man får den utbetalt, men selvsagt er det bedre enn ingenting. Endret 25. februar 2005 av lodott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå