ArcticIce Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Satt sammen den nyinnkjøpte pcen min idag, og skulle starte den. Trykket power knappen og det kommer et gnist. Videre begynner det å ryke fra kabinettet. Dro ut strømkontakten fra PSU fort som svint. Etter litt sjekking viser det seg at strømkontakten (4pins) på viftestyringen (CM Aerogate 2) er brent. Det er brent 5-6 cm inn på strømledningen. Heldigvis ser det ikke ut til at andre komponenter har tatt skade av det, men er det store muligheter for at det kan ha skjedd noe med de andre komponentene? Faen og kjipt at dette skulle skje. Får jeg forresten sendt tilbake dette og evnt fått en ny? Netshop jeg kjøpte fra. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Du kan sikker få en ny hvis de vise seg at du ikkje har gjort noke gale! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 han kom vel bort i den berømte 110/220 volts bryteren Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hehe... de e altid synd når sånt skjer Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 ja jeg fant ut det der med den "rødeknappen" på barne skolen i 6 klassa. den virket litt interesan og jeg bare vippa den over. skulle ikke ha gjort det nei . Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Trur dei fleste av oss har bæsja på leggen på den måten hadde en kompis so gjore, ette på virka psuen! heilt utrulig! sikker bare 115 w som beli ødelagt Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hadde tenkt å gjør det med den gamle qompac dataen vår bra jeg ikke prøvde Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det er tydligvis produksjonsfeil på aerogaten da. Send den inn og få ny. Var det noe metall som kom borti aerogaten som kan ha kortslutta den? Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Tror meget sikkert at det ikke var det ja. Uansett, var nok bare viftestyringa som var gåen. Koblet ut alt som hadde med den og gjøre og pcen funket fint, heldigvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå