Goliath Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Tar å lager emne på grunnlag av VG's artikkel om piratkopistene skal tas. Har de som laster ned filmer, spill osv. noe å frykte i Norge? Hva avgjør hvem som taes? Mengde nedlastet fra leverandør? Hvilken fildelingstjeneste er mest utsatt? Endret 23. februar 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
starfish Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Så vidt jeg vet er det ikke ulovlig å laste ned noe, men det er ulovlig å dele. Derav er DC++ det mest risikofylte, der du stort sett må dele for å kunne laste. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Per i dag er _alle_ slike programmer "farlige" å bruke, det gjelder og bittorrent da du der deler med andre. Og dem som er ute etter å "ta folk" overvåker alt dette. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 waste er vel ikke like "farlig" som de andre? Lenke til kommentar
kag Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Derav er DC++ det mest risikofylte, der du stort sett må dele for å kunne laste. Nei da. Det finnes måter å unngå det på. Nei, jeg snakker ikke om fake-share. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg snakker om å ha alle distroene fra distrowatch.org på disken Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Derav er DC++ det mest risikofylte, der du stort sett må dele for å kunne laste. Nei da. Det finnes måter å unngå det på. Nei, jeg snakker ikke om fake-share. Da snakker du sikkert om DU Super Controler/NetLimiter da? Eller et slik program som automatisk disconnecter de som prøver å laste ned fra deg? Det er bare FEIGT å bruke slik Og derfor gjør jeg det selv også Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Blir det lov å bruke fildelingsprogrammer bare fordi du bruker NetLiiter da? Den tar ikke jeg for god fisk... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Blir det lov å bruke fildelingsprogrammer bare fordi du bruker NetLiiter da? Den tar ikke jeg for god fisk... Netlimiter bremser stort sett bare ned hastigheten, som gjør at andre kan laste ned fra deg(om enn bare noen kb før dan kanskje "kveles"). Men det er vel nok til at det ikke skal være lovlig det? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 I feks DC++ burde de heller gå etter de som styrer hub'ene. Blir for dumt å gå etter enkeltpersoner. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Derav er DC++ det mest risikofylte, der du stort sett må dele for å kunne laste. Nei da. Det finnes måter å unngå det på. Ja, jeg vet det. Derfor skrev jeg stort sett Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg frykter ikke? den nye loven hva kan skje med folk som laster ned? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 lite tilbakestående å ikke dele i dc++, det er dere som burde ha vært bura inne!!! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 lite tilbakestående å ikke dele i dc++, det er dere som burde ha vært bura inne!!! Når man først er såpass egoistisk og laster ned copyrighted materiale, kan man vel like så godt ikke dele ting. Er ikke no vits å bare være halveis egoistisk Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 lite tilbakestående å ikke dele i dc++, det er dere som burde ha vært bura inne!!! Når man først er såpass egoistisk og laster ned copyrighted materiale, kan man vel like så godt ikke dele ting. Er ikke no vits å bare være halveis egoistisk funny point, men vil ikke kalle meg egoist fordi jeg prober ting og tang (mine største musikk opplevelser skyldes nedlasting fra dc++ -> import av skiver -> konserter , nå må jeg også si at jeg er heller for copyleft politisk sett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har det i Norge vært noen episoder der smådelere (f. eks "min venns" 30 kb/s opplasting på Bittorrent...) har blitt utsatt for alvorlige sanksjoner? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Derav er DC++ det mest risikofylte, der du stort sett må dele for å kunne laste. Nei da. Det finnes måter å unngå det på. Nei, jeg snakker ikke om fake-share. Da snakker du sikkert om DU Super Controler/NetLimiter da? Eller et slik program som automatisk disconnecter de som prøver å laste ned fra deg? Det er bare FEIGT å bruke slik Og derfor gjør jeg det selv også Kan du si hva det heter ? Programmet ? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Kan du si hva det heter ? Programmet ? Det står jo der. DU Super Controler/NetLimiter Edit: Må bare etter innlegget under: Smart du... Hadde du lest innlegget hadde du kanskje sett. Endret 23. februar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg frykter ikke? den nye loven hva kan skje med folk som laster ned? smart du... Hvis du tar en titt på linken helt øverst, så kanskje du ser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå