uselessdwarf Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 PC'en min slår seg av etter noen minutter. Må koble fra strømmen for å få den til å starte igjen. noen forslag til hva som kan være feil. Det varierer hvor lenge den er oppe før den slår seg av. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hmm, har hatt samme problemet selv, står powerlyset blinker på pc`en etter at den har slått seg av? Jeg måtte kjøpe nytt powersupply... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er nok størst sannsynlighet for at det er tempraturproblemer! Grunner: "lufttett kabinett" Kjøleren på cpu/gpu/chipset er ikke festet skikkelig/defekt Vifta på kjølerene nevnt over (sett at det er aktive kjølere) går ikke lengre/får ikke strøm + mye annet jeg ikke kommer på nå. Sjekk tempraturene med Mainboard Monitor, speedfan etc. Strømforsyningen tror jeg ikke at det (kan ta feil) for da vil som oftest maskina slå seg av med en gang eller den vil ikke slå seg på i det heletatt. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er jo mulig at det er strømuttaket som er for svakt hvis du har mye koblet på, selv om jeg tviler på dette. Ville gjort det P-in-P sier. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er jo mulig at det er strømuttaket som er for svakt hvis du har mye koblet på Nei, det er det ikke. Hvis kursen PCen er koblet til er overbelastet slår sikringen ut... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Du må gi oss mer info. Oppstod det plutselig?. Regner med dette er din pc: EPoX EP-8RDA3+ AMD Athlon XP2500+ GlacialTech CPU-Vifte DDR-DIMM PC3200 512MB Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB Enermax Kabinett Vifte Maxtor IDE ATA-133 80GB 7200RPM 8MB Har igrunnen ikke peiling på hva som kan være galt. Varme tror jeg ikke det kan være viss den har virket et par mnd. Kan jo være sikringen går i strømforsyningen. Har den blitt ustatt for noen fysiske påvirkninger i det siste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå