Gå til innhold

Battle for Middle-earth/Kampen om Midgard klan!

Anbefalte innlegg

Tenkte det hadde vært fett med en klan i Bfme, og lurte på om det var noen folk som hadde lyst til å være med?

Dere burde være seriøse spillere, som spiller på nett et par ganger i uka (eller mer) samma hva slags lag dere spiller som... ;)

Jeg bruker mest Gondor men det varierer.

Si fra her hvis du vil være med og kom med forslag til navn osv... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og en kompis, HAR en klan kalt RoME. Rulers of Middle Earh. Vet det kanskje høres teit ut, men var det beste vi kom på. Vi er ganske seriøse spillere, spiller det MYE i løpet av en uke. Vi er på jakt etter seriøse og gode spillere, målet er å skape norges beste klan såvel som spillere!! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann!

Vi har allerede en nyetablert klan med egen side etc. Vi begynner å få en del medlemmer ,men er fortsatt intressert i å rekruttere flere. Til "Figur_02" .... bare gå inn på www.sonic-dimension.com igjen og du vil se at du har fått respons.

Det er faktisk litt folk der,men ferie er ferie. besøk siden og spør for mer informasjon

Lenke til kommentar

Viss dere fortsatt har plass i RoME eller den som kanskje blir til her, kunne jeg ha blitt med da?

Jeg får bredbånd snart men litt usikkert ennå. Jeg kunne trengt litt trening mot andre en Medium og Hard army da :)

Liker å bruke Mordor

RoME "Rulers of Middle Earth" er jo et ganske fett navn spør dere meg. ;)

Endret av assassin
Lenke til kommentar

Jeg spiller battle for middle earth. Jeg kan godt være med i den clanen, men ikke regn så mye med meg akkurat nå fordi internet tilgangen funker ikke helt

Liker å bruke: Rohan og Jarnagard

Endret av Mr.Man
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kunne tenkt meg en clan i bfme...

jeg er aktiv, kan sikkert spille 3 kamper i uka. og i helgene mye mer :D

men Jeg bruker for det meste Rohan og Gondor, liker best å spille 2vs2 på nett.

er kansje ikke på noe top nivå :blush: men klarer 1vs1 hard army.... med litt trening så blir jeg alti bedre :yes:

har Msn messenger og er pålogga der ca hver dag...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Morn, jeg er foreløpig "sjef"(vi har flere administratorer,men jeg driver mesteparten av clankamp organiseringen og er den "offisielle" sjefen) for COI og driver organiseringen av COIs clan aktivitet på clanwars.cc Ja det blir kamp mot Rome og de som er intressert i medlemskap i COI kan gå inn(som tidligere nevnt) på www.sonic-dimension.com Her kan dere spørre om eventuellt medlemskap eller bare bli medlemmer på forumet.

Endret av Barahir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...