Mobilguiden666 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg våger meg til å ta i bruk IN DA HOUSE igjen :-) Ingen nyhet akkurat men allikevel en aktuell telefon. Liten flipp med innebygget antenne, VGA kamera +++ Den er utrolig lekker, liten og lett. Skjermen skuffer...65.000 farger og TFT er bra på papiret men ikke i virkeligheten. 128 X 160 duger ikke dessverre. Det finnes bedre alternativer der ute og mot V600 så er det en enorm forskjell. Ytterdisplayet har 4096 farger. Minnet er 9 MB og der rekker vel akkurat, men ikke mer...Støtter ikke minnekort. Det følger med en TV-link som lar deg se bildene tatt med telefonen på tv! KULT! andre specs: Java MIDP 2.0 - WAP 1.2.1 - T9 - Organiser - Calculator - Currency converter - Voice dial/command - Built-in handsfree - Optional video out (photos can be viewed on TV) - 32 polytoner - e-post - GPRS - MMS Denne koster i skrivende stund 2899,- hos Ekjøp og det du betaler for er design. V600, 7270 osv. er bedre alternativer og gir mer for pengene. Men gjør du slik som jeg og finner denne til 600,- på nettetpent brukt, ja da er det en kanondeal! SÅ bilder.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå