NoviKaNa Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Nettopp skaffet meg en D500, og er meget fornøyd! Men har den ikke profiler? Kan ikke se å finne det selv, men hadde liksom regnet med at en telefon i den klassen skulle ha det. Kjekt med litt flere innstillinger enn "stille". Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 veit ikke om den har det, men hvis den har det, så har ikke jeg funnet det heller Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 holder med at man kan slå på stille for meg D500 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 holder med at man kan slå på stille for meg Dere Samsung-folk tar jammen til takke med mye rart.. Sånn var det jo da E700 var "hot" også. "Men den er jo fin da..! " Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) men hadde liksom regnet med at en telefon i den klassen skulle ha det. Kjekt med litt flere innstillinger enn "stille". Har ikke en bedre og mer saklig kommentar å by på en denne egentlig: "Det er en Samsung." Du kan nesten ikke forvente noe, og når det gjelder "klasse", så er nok Samsungen nok kun på nivå når det gjelder kamera, skjerm og minne; ellers får du mobiler i denne prisklassen som er langt mer gjennomført teknisk. Er slike småting som er utrolig irriterende med mange Samsung telefoner, og som gjør at jeg iallefall holder meg langt unna dem... Vet ikke hva Samsung trenger for å forstå at slike småting er viktige, svikt i salg håper jeg vil svi nok slik at de vil ta slikt innover seg. Endret 24. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 D500 har ikke profiler nei. BIG MISTAKE! Det verste med D500 er at man IKKE kan kopiere kontakter fra TELEFON til SIM-KORT!! kun andre veien. Håpløst! Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Hm, takk for svar. Annet spørsmål...hvordan lagrer man sms på telefonen? Eller kan den kun lagre på sim-kort? :o Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 holder med at man kan slå på stille for meg Dere Samsung-folk tar jammen til takke med mye rart.. Sånn var det jo da E700 var "hot" også. "Men den er jo fin da..! " har en SE K700i men faktisk så har jeg aldri behov for noe annet enn normal profil og muligheten til å slå på stille. aldri brukt noe annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå