TST Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Oppfølgeren til det populære Star Wars: Rogue Squadron for N64 har tatt veien til GameCube, og det er ett av lanseringspillene som det er størst forventninger til. Spillet følger hendelsene i de tre første filmene, med noen ekstra sekvenser for å utfylle. I det hele tatt er Rogue Leader veldig trofast i forhold til filmene. Grafisk og lydmessig er dette uten tvil noe av det lekreste på markedet. Les hele omtalen Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Wow! Nice spill da! Det må jeg skaffe meg så fort det kommer på PC, digger Starwars og enda bedre at det er fly med Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hey! Jeg leste innleggene og MATTE bare svare! (sorry at jeg ikke bruker norske bokstaver, sitter pa Malta na i! hehe!) Det blir sikkert fett pa PC, men tviler pa at grafikken kommer til a bli bedre enn den er pa Gamecube. Har dere i det hele tatt spilt spillet? Det er helt amazing. Prov det gjerne pa en BRA prosjektor med 5x120W lyd! DET er saker det!!!! Tok med min Gamecube til en kamerat med oppsettet ovenfor og jeg ble helt blown away av realismen i spillet! WOW!!! Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Rett og slett et nydelig spill....spesielt med surround lyd og den offisielle rgb-kabelen koblet til... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg