wilai Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 er det noge fra Rogaland som skal der ?? og hva er heieme side til den cupen? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 hallo kan noge finne heime siden til vilberg cup da? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bump etter - skal vi se - 8 minutter. Egentlig har jeg bare lyst til å linke her, men siden jeg er i godt humør; Guide til å finne noe på internett: GoogleVed å følge min avanserte liste, søkte jeg på "vilbjerg cup" (sic). Utrolig nok, fikk jeg opp dette: Did you mean: "vildbjerg cup" Jammen var det det jeg letet etter. Ved å trykke på linken, fikk jeg opp Vildbjerg Cup - Den kvalitative fodboldturnering. Gratulerer - her er hjemmesiden til Vildbjergcupen, og den fant jeg på ca 30 sekunder. Utrolig men sant. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Stenges Trådstarter bør ta og friske opp minne sitt med retningslinjene for forumet, for der står det tydeleg at bumping innan 24 timer er ikkje lov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg