Gå til innhold

Skal kjøpe skjermkort. Hjelp?

rogmrd

Anbefalte innlegg

Hvofor skal jeg det? Ting fungerer bra nok nå. Kjører 100 fps på CS med maskinen nå. Er keen på nytt skjermkort og skjerm fordi jeg blir flashet så sykt lenge :p Har ikke noe med for lys skjerm osv.. Bare sucky. Den er i tillegg 15" : / . Jeg har en HP pc, tviler på at det er en perfekt byggepc :p

Ramen din vil bli en stor flaskehals hvis du kjøper 6600GT. Husk også på at 6600GT trenger en del strøm.Hvilken strømforsynning har du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, daså... Er det noen skjermkort som kan brukes til den pcen jeg har fra før av. Fant nå nettopp ut at jeg ikke kan gjøre noe annet med pcen enn å skifte skjermkort før sommerferien (brenn forbanna komplit "forsikring")... Gjerne en link ;)

Lenke til kommentar
Ok, daså... Er det noen skjermkort som kan brukes til den pcen jeg har fra før av. Fant nå nettopp ut at jeg ikke kan gjøre noe annet med pcen enn å skifte skjermkort før sommerferien (brenn forbanna komplit "forsikring")... Gjerne en link ;)

Kjøp 6600GT hvis det er det du har lyst på,så kan du oppgradere resten av maskinen seinere.Pass bare på at du har stor nok strømforsyning til 6600GT. ;)

Edit:Husk at du må ha AGP skjermkort PCI-Express passer ikke i din maskin.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Kjøp 6600GT hvis det er det du har lyst på,så kan du oppgradere resten av maskinen seinere.Pass bare på at du har stor nok strømforsyning til 6600GT. ;)

Får håpe det :p Thx for hjelpen.. Siste spm :roll: :

Er det vanskelig å sette inn kortet? Har ikke gjort det før. Og vil den få plass er vel min største bekymring :ermm:

Lenke til kommentar

Får håpe det :p Thx for hjelpen.. Siste spm :roll: :

Er det vanskelig å sette inn kortet? Har ikke gjort det før. Og vil den få plass er vel min største bekymring :ermm:

Å sette inn nytt skjermkort er gjort på få minutter.Du kan lese om det i denne guiden.

1: Avinstaler den gamle skjermkortdriveren

2:Slå av strømmen (trekk ut kontakten) til maskin og ta ut det gamle skjermkortet.

3:Sett inn det nye skjermkortet.

4:Sett på strømmen igjen og start maskinen.

5:Last ned Driver Cleaner og kjør den.

6:Last ned nyeste driver fra Nvidia og instaler den. Da er du ferdig. :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...