Gå til innhold

NE rogues, lame?


Anbefalte innlegg

var innom ashenvale idag og så en lvl 10 warlock, hmm tenkte jeg og ville drepe han for morroskyld, spesielt når han angrep meg, bruke mine prestekrefter og skulle drepe han, så plutselig popper det opp et par 3 rogues bak meg og tar meg på 3-4 treff eller noe!!!

 

fy svarten jeg har åter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle gjerne diskutert saken med deg jeg, men ser ikke helt hva du vil frem til. Du klager på at paladins er overpowered samtidig som du skryter av du aldri har blitt drept i en 1v1 duell mot paladin? Ser ikke helt at dette er et problem :)

 

Og når du kaster inn uttalelser som

"ville du virket litt smartere"

"Fin åpningsreplikk forresten pjokken"

så vil jeg påstå du ikke inviterer til noen saklig diskusjon.

 

Hvis du synes denne posten og er unødvendig så foreslår jeg du bare ignorerer den ;)

Jeg inviterer til diskusjon der fokus er på innhold i spillet, fremfor latterlig pirking på poster og dansing rundt grøten. Jaja, det er vel mer morsomt å irritere enn å argumentere?

 

"Overpowered" gjelder ikke bare dps. Tror jeg i tidligere poster har forklart ganske nøyaktig hva jeg mener er galt, så slutt å ta ting ut av sammenheng. Hadde dere sagt "ok, så gi oss mer skade for å kompensere", så hadde jeg sannsynligvis sagt "greit, det er jeg villig til", men ikke en sjel som faktisk sier det. Sånn, da har jeg sagt det selv.

 

Hvorfor skal ikke jeg få lov til å kalle ham pjokken når han rett ut insinuerer at jeg ikke kan spillet? Minner om alle low-levels folka som fortalte level 60 warriors at de ikke "kunne spille klassen sin" på USA forumene.

 

Og du virker ikke smart i det hele tatt. Virker bare som du er ute etter å erte og irritere. Når du sier at du ikke etter 3-4 poster hvor jeg direkte sier at paladins har for lang leveltid skjønner hva jeg mener, vil jeg påstå at du enten lyver eller rett og slett trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Jeg inviterer til diskusjon der fokus er på innhold i spillet, fremfor latterlig pirking på poster og dansing rundt grøten. Jaja, det er vel mer morsomt å irritere enn å argumentere?
Dere BEGGE irriterer hverandre, (og de fleste som leser denne tråden, inkludert meg) så hva med å oppføre dere litt mer saklig til hverandre?

 

Edit: men jeg må legge til at kanskje jeg ikke burde forvente noe bedre fra et emne med ordet "lame" i :hmm:

Endret av Fury
Lenke til kommentar
Jeg har samme erfaring når det gjelder alt av rogue. Gikk helt fra ashenvale til desolace uten å bli angrepet. Støtte på masse horde, men den første som angrep meg var en rogue.

Etter en stund ble jeg angrepet igjen, men denne gangen var de selvfølgelig 2stk. De trodde vel de skulle få en enkel match, men så fikk jeg plutselig uventet hjelp av en NE rogue :p

 

Folk på PvP servere er generelt skikkelig kjedelige, og sinnsykt forutsigbare. Du har alltid 1 av 2 scenario:

 

1. De er 10-20 levler høyere enn deg, og vet at de ikke kan tape, derfor angriper de.

2. De er 5stk flere enn deg, og vet at de ikke kan tape, derfor angriper de.

 

Merket meg at når jeg møter 1 alene på samme lvl eller lavere så skyr de meg som pesten. Forbaska feiginger, jeg gidder aldri angripe noen som jeg vet blir en enkel match, det blir for lamt.

 

Men nå har jeg da endelig lagt opp lvl33 presten min på PvP og begynt en Dwarf prest på silvermoon istedenfor. I vente på et honorsystem så småungene får refs når de ganker. :thumbup:

Sorry Apollox, Blizzard har flere ganger sagt at det IKKE blir delt ut dishonor points for ganking. De vil derimot gi ut honor points for honorable pvp.

 

Dishonor points vil kun bli gitt hvis man dreper low lvl npc`s.

 

: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...