Gå til innhold

NE rogues, lame?


Anbefalte innlegg

Alle som fortsatt mener paladin er overpowered har ikke mye peiling på dette spillet IMO. Greit nok at han er seiglivet som bare H*. Men han klarer da ikke å gjøre deg stort heller da.

 

Så paladin har "mongo skillen" immune, hva så? den er ubrukelig til å stikke av med, bare legg på sprang etter han det, du løper vel like fort.

Når det gjelder å stikke av så er det vel heller rogue som er overpowered med combinasjonen Blinding Powder, Vanish eller Stealth.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blablablablabla

Politikken din liker jeg, ikke angripe mer enn +- 3lvl.

Men når du går over til å si at alle paladinner er open season, og skjærer alle over en kam, da faller du fort ned i fjortiss-bagen min...

Paladiner er feige. De er overpowered, og mange spiller dem nettopp av den grunn. I tillegg nekter de som regel å slåss, istedet vil de at du skal løpe rundt halve mappet for å til slutt løpe inn i noen andre så de kan gunke deg sammen. Noe samme sak med NE som vel er 50% av alliance-spillerne. Beste racial ability'n.

 

"Skjære alle over en kam". Fint at du har lært deg et nytt uttrykk. Et finere ord for det er "generalisering", og det er ofte nødvendig i mange sammenhenger. Jeg må forholde meg til hvordan de vanligvis spiller. Og jeg er drit lei dem. Det er bare det at på måten du sier det på høres det ut som om jeg tar feil. Dette er hvordan jeg har opplevd paladinene. In-game. Om du ikke er enig har ingenting å si. Paladiner er open season for meg.

 

Angående "fjortiss", vel, det er alt for mange 18-åringer som tror de er voksne nok til å kalle andre fjortiss. Peace out "kid", 'nuff said. :)

Paladins er slettes ikke overpowered.

De er ikke overpowerd....

 

NE Rouges... eller Rouges generelt er det ALT formye av! Det blir litt LOL.... Kulere å velge litt mer utradisjonelt!

 

Er også sykt lei av Rouges som creepjacker deg... ovftest 4-10 levler høyere enn deg selv.

Lenke til kommentar
Ok. nei, har ikke spilt diablo online, ikke starcraft, counterstrike, warcraft heller for den saks skyld. Poenget?

 

Neida, jeg tar poenget sånn delvis, og jeg har hørt at dere kids bruker dette uttrykket når dere ikke får til å uttrykke dere bedre. Betyr vel noe sånt som "whiner-liten-drittunge"? Hvis du har noe på hjertet Munch så kanskje du heller vil utdype det litt istedet for å kaste ut latterlige nerde-fornærmelser du antar jeg skjønner. Jeg har ihvert fall gjort det klart hva jeg syns om deres klasse (regner med at du spiller paladin). Mye morsommere med ordentlig språk.

 

Og ja, jeg har ikke sett en enslig paladin eie meg enda, så jeg står fast ved det jeg sa tidligere. Motbevis meg :p

Hvordan kan en klage på at andre bruker latterlig nerde-fornærmelser og så selv komme med det fabelaktige uttrykket 'eie meg'? :roll:

Endret av Duckwings
Lenke til kommentar

Blir for dumt å lese om folka som klager over ganking... Lær dere WoW.. F.eks med horde aldri gå til Hillsbrad.. Der får du quest i lvl 20 og alliance får quest i lvl 30+.. Det lager ganking... Hold deg unna STV pga der er det mye alliance og horde.. ;) Erru alliance ikke nærm deg Desolace, Altfor mye horde... Men steder som 1k needles osv funker fett.. Hold deg unna populære soner og heller solo litt i små steder :) Har ikke blitt ganket 1 gang enda på pvp servern Al'Akir.. Bare til å bruke hjernen litt vettu :) (btw dette er ikkenoe imot PvE)

Lenke til kommentar
F.eks med horde aldri gå til Hillsbrad.. Der får du quest i lvl 20 og alliance får quest i lvl 30+.. Det lager ganking...

Veeeel.. på min server (Skullcrusher) er det konstant 3x så mange horde som allianse i Hillsbrad. Mange horde venter også til de er godt oppe i lvl 30 før de drar hit. Glad i å gå i grupper er de også!

Lenke til kommentar
Du som driver å babler om "skjære alle over en kam" kan bare holde kjeft, jeg gjør ikke det, men jeg sa at det som regel er rogues og særlig NE rogues som driver å ganker på steder hvor det er lowlvl horde som nettopp har kommet ut i "contested territory".

Den kommentaren var ikke ment for deg. Når du i tillegg ber fyren holde kjeft viser du vel hvem som er mest fjortiss/dårlig til å oppføre seg her....

 

 

Edit: Ok, ingen som kallte noen fjortiss - bare meg som er trøtt. Uansett dårlig kommentar å komme med av hkon.

Endret av nåvi
Lenke til kommentar
Du som driver å babler om "skjære alle over en kam" kan bare holde kjeft, jeg gjør ikke det, men jeg sa at det som regel er rogues og særlig NE rogues som driver å ganker på steder hvor det er lowlvl horde som nettopp har kommet ut i "contested territory".

Først av alt så vil jeg foreslå at du endrer tonen din. Forundrer meg ikke at du blir ganket hvis du er slik når du spiller også.

 

Du sa ikke "som regel". Helt ordrett sa du

Ingen andre som er så feige, bare NE rogues..
Herav kan vi tolke at du mener at alle NE Rogues er feige. Det er spillerne som er feige, ikke characterene - at det kan være en sammenheng mellom den mentale alder på spillerne og valg av character, er godt mulig - men det betyr ikke at alle NE rogues er feige.

 

Som jeg har sagt tidligere, du spiller på en PVP-server, da har du tre valg. 1. La være å vandre ut i contested territory alene som low level, 2. Passer deg litt mer 3. Innser at du har valgt en PVP-server og derfor er det de på alliance-siden sin fulle rett til å drepe deg.

Lenke til kommentar
Hvordan kan en klage på at andre bruker latterlig nerde-fornærmelser og så selv komme med det fabelaktige uttrykket 'eie meg'? :roll:

Uttrolig unødvendig post av deg, men du har kanskje litt rett. Vær så vennlig å erstatt "eie" med "banke", så er det helhetlig. Men, forslag: om du istedet prøver å lese hele posten og forstå den, istedet for å hoppe på den minste lille ting, så ville du virket litt smartere. Posten min er ikke en klage på at han bruker et nerdeuttrykk, men at å bruke ett nerdeuttrykk skal føre en hel argumentasjon. Å svare noen "noob" når de spør om noe er for eksempel ikke et gyldig svar, ser du hva jeg mener?

 

Like saklig er alle disse argumentene som slettes ikke er argumenter, men snarere "barnehage"-diskusjon:

 

-"Dette er dumt, fordi dette, dette, dette og dette".

-"Nei!".

 

Ser du? Det ser helt molbo ut når man setter det i perspektiv. Her skriver jeg akkurat hvorfor jeg syns paladiner er overpowered, og så kommer det folk som argumenterer med "nei!". Hva med å istedet prøve å kontre mine utsagn fremfor å være helt blåst i hodet?

 

Den eneste jeg har sett her som har prøvd er apollox, honnør for det, og han skal jeg svare nå:

 

"Immune"-skillen til paladiner er ikke ubrukelig til å stikke av med, da han ofte kan løpe rett inn i egen by eller lignende vanskelige posisjoner (eller han kan holde ut dritlenge til han får hjelp). Selvfølgelig kan man alltids løpe etter, men det tar i hvert fall et par minutter før man i det hele tatt har muligheten til å knerte ham (han får forsprang koblet med healing spells som kan brukes mens man løper, legg til mana potion/health potion så begynn å se på klokka). Og ja, rogues er konge med stealth/blind/vanish, men det er både vanskeligere å spille med og mye lettere å kontre. en AoE/Hunters mark/DoT m.m. vil bryte stealth. Paladiner er gruppe-dyr, og er helt kanon i grupper. Bare så synd at de skal være så vriene å få has på før de kommer seg til én. Fin åpningsreplikk forresten pjokken. Spilte du i beta og tror du var alene der? Bare fordi én skill har blitt de-OPa så er liksom alt helt greit?

Lenke til kommentar

Fatter ikke at dere kviner slik over NE Rouges og Rouges generelt. Spiller på pvp serveren Burning Blade som NE Hunter... Bruker track humanoids og ser inkommende gankere før de ser meg og bruker stealth. Dermed blir de temellig matte når tigern min angriper dem med tenner og klør og jeg skyter dem i ryggen med rifla mi. Har ofte tatt rouges flere lvl'er over meg. Så for min del er problemet ut av bildet ;D Hunter anbefaes

Lenke til kommentar
Fatter ikke at dere kviner slik over NE Rouges og Rouges generelt. Spiller på pvp serveren Burning Blade som NE Hunter... Bruker track humanoids og ser inkommende gankere før de ser meg og bruker stealth. Dermed blir de temellig matte når tigern min angriper dem med tenner og klør og jeg skyter dem i ryggen med rifla mi. Har ofte tatt rouges flere lvl'er over meg. Så for min del er problemet ut av bildet ;D Hunter anbefaes

Du er jo NE.

 

For Horde kan det nemlig være vanskelig i Stonetalon og Ashenvale pga det er så sinnsykt mange NE rogues rundt omkring der.

Blir ofte drept av rogues 4-5 lvl høyere enn meg på disse stedene...

Lenke til kommentar
Er ikke uten grunn dem kaller priests for paladin killers ;)

 

manaburn+ shield -> dead pally

Er marnaburn et instant cast?

Du det vet jeg ikke, men powerword: Shield er :)

 

Draws on the soul of the party member to shield them, absorbing 942 damage. Lasts 30 sec. While the shield holds, spellcasting will not be interrupted by damage. Once shielded, the target cannot be shielded again for 30 sec.

 

også...

 

  Drains 738 to 780 mana from a target. For each mana drained in this way, the target takes 0.5 damage.

 

i tillegg til andre damage spells :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Uttrolig unødvendig post av deg, men du har kanskje litt rett. Vær så vennlig å erstatt "eie" med "banke", så er det helhetlig. Men, forslag: om du istedet prøver å lese hele posten og forstå den, istedet for å hoppe på den minste lille ting, så ville du virket litt smartere. Posten min er ikke en klage på at han bruker et nerdeuttrykk, men at å bruke ett nerdeuttrykk skal føre en hel argumentasjon. Å svare noen "noob" når de spør om noe er for eksempel ikke et gyldig svar, ser du hva jeg mener?

 

Like saklig er alle disse argumentene som slettes ikke er argumenter, men snarere "barnehage"-diskusjon:

 

-"Dette er dumt, fordi dette, dette, dette og dette".

-"Nei!".

 

Ser du? Det ser helt molbo ut når man setter det i perspektiv. Her skriver jeg akkurat hvorfor jeg syns paladiner er overpowered, og så kommer det folk som argumenterer med "nei!". Hva med å istedet prøve å kontre mine utsagn fremfor å være helt blåst i hodet?

 

Den eneste jeg har sett her som har prøvd er apollox, honnør for det, og han skal jeg svare nå:

 

"Immune"-skillen til paladiner er ikke ubrukelig til å stikke av med, da han ofte kan løpe rett inn i egen by eller lignende vanskelige posisjoner (eller han kan holde ut dritlenge til han får hjelp). Selvfølgelig kan man alltids løpe etter, men det tar i hvert fall et par minutter før man i det hele tatt har muligheten til å knerte ham (han får forsprang koblet med healing spells som kan brukes mens man løper, legg til mana potion/health potion så begynn å se på klokka). Og ja, rogues er konge med stealth/blind/vanish, men det er både vanskeligere å spille med og mye lettere å kontre. en AoE/Hunters mark/DoT m.m. vil bryte stealth. Paladiner er gruppe-dyr, og er helt kanon i grupper. Bare så synd at de skal være så vriene å få has på før de kommer seg til én. Fin åpningsreplikk forresten pjokken. Spilte du i beta og tror du var alene der? Bare fordi én skill har blitt de-OPa så er liksom alt helt greit?

Skulle gjerne diskutert saken med deg jeg, men ser ikke helt hva du vil frem til. Du klager på at paladins er overpowered samtidig som du skryter av du aldri har blitt drept i en 1v1 duell mot paladin? Ser ikke helt at dette er et problem :)

 

Og når du kaster inn uttalelser som

"ville du virket litt smartere"

"Fin åpningsreplikk forresten pjokken"

så vil jeg påstå du ikke inviterer til noen saklig diskusjon.

 

Hvis du synes denne posten og er unødvendig så foreslår jeg du bare ignorerer den ;)

Lenke til kommentar

Jeg spiller på deathwing. Altid når jeg er i ashenvale å quester litt kommer det 2-3 horde og angriper. Det er greit tenker jeg, spiller jo på pvp. Men så begynner de og campe liket mitt. Da blir jeg sur.

 

Har gitt opp å queste i ashen fordi et er alt for mye horde der. Så kom jeg til areathi der har jeg møtt på 4 horde folk alle 39-43. Jeg er lvl 30. Kan si at de ødelag dagen min ganske mye. Personelig tar jeg ikke folk som er mange lvl under med mindre, de angriper først eller at vi raider.

 

Det er ofte shamans som eier meg. Så jeg synes de er ltt stygge.

Frost shock, wolf,frost shock,wolf så ligger det en død mage mens det står 3 taurens og ler !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...