Gå til innhold

NE rogues, lame?


Anbefalte innlegg

Hittil så har alle jeg møtt drept meg, mens jeg har slåss mot andre mobs. Det var en som var skikkelig snill og hjalp meg. Ingen andre som er så feige, bare NE rogues.. Rart.

 

Men jeg tror ikke UD rogues er noe bedre da, for å være ærlig så tror jeg fjortisfaktoren er størst hos NE og UD rogues..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig nok har jeg samme erfaringen.. Selvølgelig finnes det unntakt, men det har hendt titt og ofte at et par NE rogues 10-15 leveler høyere en meg dreper meg på quest. Jeg har ikke noe imot å slåst mot alliance, jeg spiller jo på PVP server, men den usynlighets-greia til high-level rogues er bare irriterende..

Lenke til kommentar

Jeg har samme erfaring når det gjelder alt av rogue. Gikk helt fra ashenvale til desolace uten å bli angrepet. Støtte på masse horde, men den første som angrep meg var en rogue.

Etter en stund ble jeg angrepet igjen, men denne gangen var de selvfølgelig 2stk. De trodde vel de skulle få en enkel match, men så fikk jeg plutselig uventet hjelp av en NE rogue :p

 

Folk på PvP servere er generelt skikkelig kjedelige, og sinnsykt forutsigbare. Du har alltid 1 av 2 scenario:

 

1. De er 10-20 levler høyere enn deg, og vet at de ikke kan tape, derfor angriper de.

2. De er 5stk flere enn deg, og vet at de ikke kan tape, derfor angriper de.

 

Merket meg at når jeg møter 1 alene på samme lvl eller lavere så skyr de meg som pesten. Forbaska feiginger, jeg gidder aldri angripe noen som jeg vet blir en enkel match, det blir for lamt.

 

Men nå har jeg da endelig lagt opp lvl33 presten min på PvP og begynt en Dwarf prest på silvermoon istedenfor. I vente på et honorsystem så småungene får refs når de ganker. :thumbup:

Endret av apollox
Lenke til kommentar

hm.. jeg spilte i FB (har ikke hatt tid til å spille retail :() og da var det eksakt det samme som skjedde.. plutselig mens du løper rundt på quester kommer det frem en som er i mye høyere lvl enn deg.. du løper i frykt, men blir slakta uansett.. hvis du ikke møter på en annen som hjelper deg.

Min motmedisin mot det var å prowle med druid( :love: ) og bs store mengder med folk :)

Lenke til kommentar

Herregud. Du har valgt en PVP-server, da må du tåle at folk angriper deg.

 

At NE Rogues generelt sett er et typisk "fjortisvalg", er sikkert mulig. Det er VELDIG mange som spiller NE Rogue.. men hva er dette med å trekke alle over en kam. Det er personene som spiller som er idiot, ikke selve valget NE Rogue.

 

"Usynlighetsgreia" som en så fint kaller det, er en del av å være Rogue. Andre classes har andre fordeler. Lev med det.

Lenke til kommentar
Artig å se at folk begynner å få øynene opp for hvor irriterende PVP servere egentlig er.

Hva er nå dette for slags jall-prat? Snakk for deg selv. Folk som ikke takler PvP har valgt feil, så enkelt er det.

 

Når Horde angriper et område gir det ekstra krydder i quest-hverdagen - å møte på en Horde-fyr på veien gir meg et kick. Om jeg blir slått ned så gjør ikke det noe, det er en del av spillet.

 

Jeg fatter ikke hvorfor PvE-spillere hele tiden rakker ned på de som spiller på PvP - det må ha noe med deres egen feighet å gjøre :p

Lenke til kommentar
1. De er 10-20 levler høyere enn deg, og vet at de ikke kan tape, derfor angriper de.

2. De er 5stk flere enn deg, og vet at de ikke kan tape, derfor angriper de.

Jeje, ikke meg, jeg angriper gjerne når jeg er 1 mot 2 eller til og med 3, eller om jeg har med kompisen min 2 mot 3 eller 4.

 

Funker ofte også, og jeg prøvder å holde meg til ±3 levler.

 

I går var jeg og kompisen min i Arathi, utenfor alliance-byen og tittet. så 4 stykk 33-36 folk og tenkte vi skulle ta dem. dessverre var de litt feige og satt og hang ved siden av vaktene som vi ikke så før det var for sent. kompisen min hadde en 44 vakt på seg og måtte stikke av, mens jeg ble knerta av 4stk spillere. Helt greit for meg egentlig, det var jeg som angrep. Men å kalle meg "noob" og spytte på meg og le etterpå er jo bare latterlig. Mysterious, om du er norsk og tilfeldigvis skulle befinne deg her inne så vit bare at nå er det open season på deg, uansett omstendigheter. Du tar meg aldri 1on1, så jeg gleder meg vilt til jeg ser deg uten at du feigern bak vaktene. Så får vi se hvor kjekk i trøya du er da.

 

Og sorry til han 31. huntern som trodde han skulle drepe meg når jeg prøver å stikke av fra 2x37 elites. Du skulle ha tenkt på at jeg har vanish før du skøt på meg.

 

Og ja, en advarsel til... de aller fleste paladiner (her gjelder ikke ±3 regelen) er det KOS (kill on sight) på, bare for at dere tydeligvis er så mange som har valgt jobb fordi det "er den mest OP'a klassen". Jeg skal være i veldig godt humør før jeg ikke jakter på dere. Tilsvarende mongo skill "immune-skit" er det ingen andre i spillet som har, i tillegg løper dere jo alltid mot nærmeste allierte for å få hjelp istedet for å slåss jevnt. Latterlige feiginger dere er. No-skill alle sammen.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Jeg er NE Rouge selv, eneste jeg har backstabba (ganka) var en level 25 druid (jeg var 19) Og dette gjorde jeg mens han angrep en fiende på sin level. Dette tok sted sør for darkshore (husker ikke helt navnet) alså på NE jord.

 

Personlig har jeg selv blitt ganka av prester 15 levler over meg, så å skylde kun på rouges er latterlig. Det er kun mer morro å luske rundt stealthed og ganke =)

Lenke til kommentar
blablablablabla

Politikken din liker jeg, ikke angripe mer enn +- 3lvl.

Men når du går over til å si at alle paladinner er open season, og skjærer alle over en kam, da faller du fort ned i fjortiss-bagen min...

Paladiner er feige. De er overpowered, og mange spiller dem nettopp av den grunn. I tillegg nekter de som regel å slåss, istedet vil de at du skal løpe rundt halve mappet for å til slutt løpe inn i noen andre så de kan gunke deg sammen. Noe samme sak med NE som vel er 50% av alliance-spillerne. Beste racial ability'n.

 

"Skjære alle over en kam". Fint at du har lært deg et nytt uttrykk. Et finere ord for det er "generalisering", og det er ofte nødvendig i mange sammenhenger. Jeg må forholde meg til hvordan de vanligvis spiller. Og jeg er drit lei dem. Det er bare det at på måten du sier det på høres det ut som om jeg tar feil. Dette er hvordan jeg har opplevd paladinene. In-game. Om du ikke er enig har ingenting å si. Paladiner er open season for meg.

 

Angående "fjortiss", vel, det er alt for mange 18-åringer som tror de er voksne nok til å kalle andre fjortiss. Peace out "kid", 'nuff said. :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller kun på Pvp-serverne for å få ut agresjon og raide skikkelig. Når jeg quester eller grinder attacker jeg skjeldent alliance, ofte hjelper jeg dem også.

 

Dersom jeg ikke quester attacker jeg bare dersom personen er høyere level eller lik level som meg. Kan hende at jeg flyr på dem dersom de tar /rude eller /spit :D

 

Artigeste jeg vet er folk som undervurderer armoren til shaman. Var i arathi highlands og skaffet noen element ting da 3 level 33-35 folk hoppet på meg. Først tok jeg rogue, men så tok druid sånn ress i combat. Endte meg at jeg drepte rogue 2 ganger og druid engang før paladin tok meg :p

Lenke til kommentar

Ok. nei, har ikke spilt diablo online, ikke starcraft, counterstrike, warcraft heller for den saks skyld. Poenget?

 

Neida, jeg tar poenget sånn delvis, og jeg har hørt at dere kids bruker dette uttrykket når dere ikke får til å uttrykke dere bedre. Betyr vel noe sånt som "whiner-liten-drittunge"? Hvis du har noe på hjertet Munch så kanskje du heller vil utdype det litt istedet for å kaste ut latterlige nerde-fornærmelser du antar jeg skjønner. Jeg har ihvert fall gjort det klart hva jeg syns om deres klasse (regner med at du spiller paladin). Mye morsommere med ordentlig språk.

 

Og ja, jeg har ikke sett en enslig paladin eie meg enda, så jeg står fast ved det jeg sa tidligere. Motbevis meg :p

Lenke til kommentar
blablablablabla

Politikken din liker jeg, ikke angripe mer enn +- 3lvl.

Men når du går over til å si at alle paladinner er open season, og skjærer alle over en kam, da faller du fort ned i fjortiss-bagen min...

Paladiner er feige. De er overpowered, og mange spiller dem nettopp av den grunn. I tillegg nekter de som regel å slåss, istedet vil de at du skal løpe rundt halve mappet for å til slutt løpe inn i noen andre så de kan gunke deg sammen. Noe samme sak med NE som vel er 50% av alliance-spillerne. Beste racial ability'n.

 

"Skjære alle over en kam". Fint at du har lært deg et nytt uttrykk. Et finere ord for det er "generalisering", og det er ofte nødvendig i mange sammenhenger. Jeg må forholde meg til hvordan de vanligvis spiller. Og jeg er drit lei dem. Det er bare det at på måten du sier det på høres det ut som om jeg tar feil. Dette er hvordan jeg har opplevd paladinene. In-game. Om du ikke er enig har ingenting å si. Paladiner er open season for meg.

 

Angående "fjortiss", vel, det er alt for mange 18-åringer som tror de er voksne nok til å kalle andre fjortiss. Peace out "kid", 'nuff said. :)

Paladins er slettes ikke overpowered.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...