Skogslik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 eg skall ha meg kabinett fra netshop og såg på dette: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=708 ka synes dere??? ka er det grå greiene i vinduet?? må det verr der?? og kansje denne strømforsyningen: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=777 Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Den grå greien er innforbi vinduet og er en greie med en vifte på, kan sikkert fjernes. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 dritt kabinett. har sånt selv. Nettingen i vinduet er for at det skal bli antistatisk. ELENDIG bygget kabinett sier jeg. knørvlete Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 har dere noen andre og anbefale på netshop?? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Syntes xaser serien er noen av de mindre pene kabinettene her i verden, syntes derimot tt shark er ganske pent Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 syntes skull ligner litt formye på xaser3 serien (som jeg selv har et eksemplar av), og må være enig med sandiz om at shark er et kabinett som ser bedre ut... kult med f.eks blått lys som lyser ut fra hullene i siden Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 TT Tsunami ser veldig bra ut syns jeg..! Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 syntes skull ligner litt formye på xaser3 serien (som jeg selv har et eksemplar av), og må være enig med sandiz om at shark er et kabinett som ser bedre ut... kult med f.eks blått lys som lyser ut fra hullene i siden Den er med i xaser 3 serien da. luringen Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 TT Tsunami ser veldig bra ut syns jeg..! Man skal ikke bare gå ut etter hvordan ett kabinett ser ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå