Penol Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 For et par dager siden fikk jeg opp denne meldingen når jeg starter opp min HP nc8000 og kommer inn i Windows XP Pro : Det oppstod et problem i Generic Host Process for Win32 Services og måtte avsluttes. I tillegg får jeg spørsmål om jeg vil sende feilrapport til Microsoft. Jeg får nå denne feilmeldingen hver gang jeg slår på pc'en. Hva er galt? Er det noe jeg kan gjøre for å få den til å forsvinne (feilmeldingen)? Jeg merker ikke noe til det eventuelle problemet denne feilmeldingen måtte beskrive, maskinen fungerer som normalt. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har begynt å få denne i det siste jeg og.. UTROLIG plagsomt.. Jeg har søket pc'n for virus flere ganger enn jeg kan telle med fingrene og tær.. Og spyware o.l. har jeg også søkt på.. Men finner ikkno.. Når jeg trykker 'Don't send', så klikker alt med nettverket/internettet.. Noen som har opplevd dette og vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå