Helge_68 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hei. Jeg trenger ny telefon, men er nok litt utdatert. Har både gode og dårlige erfaringer med Nokia fra før, har nå en Ericsson T68i som jeg har ELENDIGE erfaringer med… Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja (tror jeg) -GPRS: Ja (tror jeg) -WAP: ? -Kalkulator: Ikke så viktig. -JAVA: Ja (tror jeg). -Email klient: Nei. -Spill: Ikke viktig. Form: -Format: Mindre viktig -Vekt: Middles viktig -Antenne: Intergrert. Støt/sprutsikker: Ja, den bør tåle litt ”julig” Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, over 128x128 pixlers oppløsning. -Touchscreen: Nei. Pris: Åpen for det meste, så lenge det er verdt pengene Diverse: -Merke: Helst Misførnøyd med Ericsson T68i, middels fornøyd med Nokia - er fortsatt åpen for andre merker. Vil gjerne ha med radio, men mp3 er ikke viktig. -Kamera: Kjekt å ha, ikke viktig -Videokamera: Nei. -Symbian: Nei. -triband: Ja. -Infrarød port: Ja. -Bluetooth: Gjerne -Minne: Nok til i allefall 200 bilder på telefonen. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Nei. -UMTS/3G: Nei. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Nei. -Bruksområder: Ringer litt og sender ganske mye SMS. Trenger en god adressebok. Endret 23. februar 2005 av Helge_68 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Støt/sprutsikker: Ja, den bør tåle litt ”julig” Hvis det er viktig så kan du se på Siemens M65. Den har det du trenger, men ikke bluetooth. Har en veldig god adressebok. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det finnes dessverre ingen Sprut og støt sikre telfoner med bluetooth, enda. Hvis du venter litt så kommer siemens med en mursteins mobil, som skal tåle litt, men kanskje du synes den er stygg? Sitter ved en veldig treg og dårlig mac nå, så kan ikke gi link, men den heter M75 Hvis du ikke mener at det er så veldig viktig, så kan du jo se på Nokia 6600? eller, siden du ikke vil ha symbian så kan du se på Nokia 7600 eller 7270 eller 6170? Lenke til kommentar
paol Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei ! kjøp deg enten T630, bra batteri, har foto men ikke særlig bra, kan få kjøpt radio utstyr ekstra pris : ca. 1500 kr uten abbonment / m abb 1,- k700i, midt på treet batteri, ok kamera, har radio, mp3 osv pris: ca. 2999 kr uten abbonement / m abb 999,- -paol Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 k700i, pris: ca. 2999 kr uten abbonement Tja, nesten. 2349,- hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå