bonna_forre Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Heisann! Ehm... Jeg skulle spille cs så minimerte jeg det for jeg skulle gjøre noe på nettet før jeg begynte å spille.. Da hadde jeg på skjermoppløsning 1024 x 768! Det har jeg fortsatt men nå er oppløsningen mye større!! Hva er det som har skjedd og hva kan jeg gjøre for å ordne det? PS: Når jeg prøver en høyere oppløsning som f.eks 1290 x 1024 så går ikonene på skrivebordet "utfor" skjermen, slik at jeg ikke kan se dem! Please hjelp meg her På forhånd takk Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Prøv å starte maskina på nytt, bruker å funke. Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Nå har jeg restarta pcen 2 ganger på rad men oppløsningen er fortsatt klikk! H J E L P ! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hva med å bare stille ned oppløsningen da? Er det i CS eller på skrivebordet oppløsningen er annerledes? Endret 23. februar 2005 av Fur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå