boost Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 herregud så lei jeg av de som absolutt skal grine på forumet over komplett. Kan dere ikke ta opp saken privat først? hva med å ta bilde og legge dem ut? og ikke bare slenge ut påstander... For å være helt ærlig tror jeg ingen direkte tror på deg når dem leser denne posten. Jeg er en av dem :-p! Go komplett, nice reply :-) - peace! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hva synes Du komplett .no burde tilby for arbeidet/irritasjonen de har påført meg ? Tilby deg å sende inn kabinettet, hvorpå de betaler frakt, og du får et nytt kabinett. Får du det, hadde jeg vært max fornøyd. Da er kunde/butikk-forholdet opprettholdt helt perfekt. Men mellom kunde og butikk ligger to ting; posten og ventetid. Dette er ikke noe Komplett har ansvar for, når de først har fått sendt pakken sin. Så de har ikke mulighet til å spesialbehandle deg hvis du har ventet ekstra lenge på posten, bor ekstra langt inn i skogen, eller du må ta tre ferger for å komme til postkontoret. Hvem feilen egentlig ligger hos, blir kanskje umulig å finne ut av, men hva mer forventer du enn at Komplett ordner opp og til slutt gir deg et nytt kabinett? Du handler jo over nett, derav gode priser og tilgjengelighet. Hvis du forventer at en slik sak skal bli ordnet opp på dagen må du nok heller stikke innom nærmeste databutikk og gjøre kjøpet ditt der. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Tipper komplett.no kommer med et idiot tilbud om å sende det i retur så får Du et nytt eller penga igjen... Hva synes Du komplett .no burde tilby for arbeidet/irritasjonen de har påført meg ? De burde tilby deg det som det står i Forbrukerkjøpsloven at du har krav på; et nytt og feilfritt kabinett og at de betaler porto begge veier, eller å få igjen alle pengene du har betalt. Du har ikke lidd noen stor nød, så noen "erstatning for tort og svie" kan du bare glemme. Du har ikke fått noen psykiske problemer eller senskader av å få et stygt produkt. Du har ikke blitt arbeidsufør og fått redusert livsutfoldelse. Du har ikke krav på annet enn et produkt som er 100% i orden. Ps! lurer på om det er hevn på en dårlig karakter Jeg gav komplett(hardware.no) og den saken er enda ikke løst (til komplett.no mobilen minn er fortsatt låst til telenor) i såfall kanskje det passer med oppsigelse ? hvis det ikke er komplett.no off. policy ? nei! Lenge siden X-Files gikk av lufta, men av en eller annen grunn tror jeg ikke du er betydningsfull nok til at Komplett.no gidder å legge deg for hat og konsekvent føkke til alt som har med deg å gjøre bare fordi du er du. Den sannsynlige grunnen til at telefonen din er låst til Telenor, er 1.) fordi du ikke har låst den opp eller 2.) det har ikke gått lang nok tid siden du kjøpte den og derfor ikke får låst den opp. Opplåsingskode/metode får du fra Telenor, ikke Komplett. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det er for øvrig vi som også står bak det meste som er irriterende i verden. Kan f.eks. nevne: - At det alltid er en sokk for mye/for lite etter en tur i vaskemaskinen. - At bussen/toget alltid har reist for et minutt siden, akkurat når det passer dårligst. - At dama du liker skikkelig godt, har et godt øye til kameraten din. - At prisene på det produktet du kjøpte, kommer på tilbud uken etterpå. - At Internettforbindelsen hakker, du ikke fikk billett til TG, det er tomt på konto og at du har fått baksmell på skatten. Det er skikkelig lumpent, men så slemme er vi faktisk At kontoen min var tom sørget dere for en gang for 5-6 år siden ja. Direkte frekt gjort av dere at dere tok betalt for varene jeg bestilte Siden jeg hevnet meg med å avvise en reklamasjon dere hadde fått fra en kunde for en tid tilbake som selvforskyldt av kunden, ser jeg egentlig med gru frem mot hva hevnen deres blir tilbake igjen Jeg ser jo nå at dere har enorme krefter i sving Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Tipper komplett.no kommer med et idiot tilbud om å sende det i retur så får Du et nytt eller penga igjen... Hva synes Du komplett .no burde tilby for arbeidet/irritasjonen de har påført meg ?Ps! lurer på om det er hevn på en dårlig karakter Jeg gav komplett(hardware.no) og den saken er enda ikke løst (til komplett.no mobilen minn er fortsatt låst til telenor) i såfall kanskje det passer med oppsigelse ? hvis det ikke er komplett.no off. policy ? nei! Var det du som ringte og kjeftet på meg i dag fordi pcmcia-porten ikke overlevde at du prøvde å få ut en brødskorpe med skrutrekkeren? Innstillingen, humøret og holdningen virket liksom så kjent Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Til trådstarter. Tell til ti før du skriver neste gang Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Har en følelse av at "loggon" ikke kommer til å besøke denne tråden på en stund. Endret 24. februar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
jossa Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 jau.. hehe godt å se at komplett ansatte faktisk har humor.. ting går bare så utrolig mye bedre da! hehe hadde en dårlig dag på jobb å det var en kunde som lurte på hvorfor fast tlf. var død.. ringte til kundeservice (eneste jeg kunne gjøre) sa som sant var at tlf hannes var død.. så blei det stille før en kar sa på toting dialekt "da er du kommet fei, da skal du jo ringe et begravelses byrå" HAHA!!! satan som jeg flirte da! hehe tusen takk til deg! du redda dagen min sku vært mer sån.. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 utrolig morsom tråd =) Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 for øvrig Ord del ings feil ... Lenke til kommentar
nst Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Tror trådstarter(loggon) burde kutte nedpå "krydder" i røyken sin :!: Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Håper de stenger tråden snart. Er jo bare de første postene som betyr noe, resten er drittslenging/mobbing. Edit: HellFire-, kan ikke si du er til mye hjelp. Har du ikke noe seriøst svar å komme med trenger du ikke svare i det hele tatt. Poster du bare for å henge ut noen, sier det bare litt om deg selv. Helt unødvendig. Endret 24. februar 2005 av PantZman Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Håper de stenger tråden snart. Er jo bare de første postene som betyr noe, resten er drittslenging/mobbing. ja, for ikke og snakke om den du nettopp postet! Men uansett, bra sakt komplett.no! Som vanelig! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hehe... savner noen sokker gjennom tiden ja.. men før i uken her sendte jeg mail til komplett for å mase på de tre Thermaltake BW settet jeg hadde bestilt, men som aldri kom. da fikk jeg som svar: Thermaltake BigWater vannkjølings kit Socket er dessverre ut gått og det vil ikke komme inn på lager. gjett om jeg ble sur da. jeg som hadde hoppet av tilbudet til psdata for å bestille på komplett. jeg sendte mail tilbake (i sinne) og fikk tilbake en mail om at jeg skulle få velge ut noen komponenter som jeg ville ha, så skulle han fikse en fin pris. Og gjett om jeg ble fornøyd med det jeg tilbudet vi kom frem til. så komplett er ikke kilden til alt ondt selv om de har totalt verdensherredømme og lukker opp esken for så å ripe opp kabinettet til en kunde som har klaget før. men når sant skal være sant så tror jeg også komplett står bak den sure melka i kjøleskapet akkurat den dagen du har lyst på et glass med kald og god melk Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 for øvrig Ord del ings feil ... Niks. Tenker vi stenger denne tråden, da den vel kan betegnes som litt off-topic. Snekker'n kom med et godt tips til trådstarter, tell til ti. Da kommer du mye lengre og alle blir fornøyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg