loggon Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Her skall Jeg fortelle om en av komplett.no sine svakheter! Bestilte et nytt Beantech Igloo kabinett hos komplett.no til kr. 498 super weekend pris. Da Jeg fikk eska med kabinettet sprettet jeg banda og reagerte med en gang på at eska var tapet godt i begge ender med blå tape. Det første som viste seg var en stor ripe tværs over toppen på kabinettet og nå er Jeg meget forbannet på komplett ..........ikke noe er mer irriterende en en feil som erfaring viser fører til at Jeg som forbruker kommer dårlig ut uansett! Er det noen som har noen super triks hvordan Jeg kan komme meg ut av dette fornøyd ? Tipper komplett.no kommer med et idiot tilbud om å sende det i retur så får Du et nytt eller penga igjen... Hva synes Du komplett .no burde tilby for arbeidet/irritasjonen de har påført meg ? Ps! lurer på om det er hevn på en dårlig karakter Jeg gav komplett(hardware.no) og den saken er enda ikke løst (til komplett.no mobilen minn er fortsatt låst til telenor) i såfall kanskje det passer med oppsigelse ? hvis det ikke er komplett.no off. policy ? nei! Endret 23. februar 2005 av loggon Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hvis du ordlegger deg slik som i dette innlegget og har samme innstilling når du kontakter Komplett, så kan det jo hende at det er der problemet ligger? I alle fall; Ta nå dette FØRST med Komplett. Hvis de ikke vil/kan hjelpe deg med problemet, DA logger du deg på HW.no for å lage ufred. -KJ Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 <ironi> Avslørt igjen, gitt. Det er klart vi har åpnet kartongen, laget riper i dekslet ditt og at vi logger hvem som gir oss dårlige karakter. Det skulle da bare mangle! Det er for øvrig vi som også står bak det meste som er irriterende i verden. Kan f.eks. nevne: - At det alltid er en sokk for mye/for lite etter en tur i vaskemaskinen. - At bussen/toget alltid har reist for et minutt siden, akkurat når det passer dårligst. - At dama du liker skikkelig godt, har et godt øye til kameraten din. - At prisene på det produktet du kjøpte, kommer på tilbud uken etterpå. - At Internettforbindelsen hakker, du ikke fikk billett til TG, det er tomt på konto og at du har fått baksmell på skatten. Det er skikkelig lumpent, men så slemme er vi faktisk </ironi> Seriøst; det er klart at vi ikke har gjort noe slikt og det er en selvfølge at vi ordner opp. Vi er til og med så voksne at vi sannsynligvis stoler på deg når du sier at du ikke har laget ripen selv... Sliter imidlertid med å forstå hva du ønsker vi skal gjøre med problemet (virker ikke som om du ønsker penger tilbake eller ny vare), men ta kontakt med support hos oss, så skal vi se om ikke saken kan løses. PS. Ta gjerne opp eventuelle andre ting du mener vi har gjort feil, så skal vi forsøke å fikse det også... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 *ler* Det der var den beste Komplett posten jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hadde ikke det logiske her vert å resonert seg fram til at en trøtt ansatt hos posten har mista pakken, bannet, sett rundt seg etter vitner for så å ha klasket på med blå teip og sendt den videre? Edit: Jeg vil nå råde deg til å kle deg i sort, dra til kompletts lokaler ca. kl 04 om natten og se om du finner blå teip av typen som var på esken, samt en låst koffert som det står "ripeutstyr for kabinett" på. Endret 23. februar 2005 av squabbish Lenke til kommentar
bramat Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hehe.. kokko.. Du har noia :!: Lenke til kommentar
horebore Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) oh my god! komplett.no hevner seg på dårlige karakterer ved å ripe opp varene du kjøper av dem? da var det jammen bra du kom her og sa fra til oss i stedet for å kontakte komplett, de drittsekkene! EDIT: oioioi: komplett/komplott, ser dere sammenhengen her??? de lurer oss! Endret 23. februar 2005 av horebore Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 haha.. dagens tråd! med dette takka jeg for dagen.. dette var en fin avslutning Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hva synes Du komplett .no burde tilby for arbeidet/irritasjonen de har påført meg ? Det minste burde være en helt ny PC. hehe.. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ha ha!! evig bra! *ler* Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hehe roe ned klagene dine gutt. selfølgelig ordner komplett opp. som altids Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 - At det alltid er en sokk for mye/for lite etter en tur i vaskemaskinen. I knew it!! Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hehe.. ikke mer å si.. hehe... Lenke til kommentar
consilium Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hva synes Du komplett .no burde tilby for arbeidet/irritasjonen de har påført meg ? Det minste burde være en helt ny PC. hehe.. Heller et slag på trynet. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hehe - fantastisk bra. Men dessverre ikke et overraskende innlegg med tanke på tidligere historikk egentlig. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Tipper komplett.no kommer med et idiot tilbud om å sende det i retur så får Du et nytt eller penga igjen... Hva synes Du komplett .no burde tilby for arbeidet/irritasjonen de har påført meg ? Hva mer kan du forlange? En klem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg