Gå til innhold

Komplett solgte ripete Beantech kabinett ny vare


Anbefalte innlegg

Her skall Jeg fortelle om en av komplett.no sine svakheter!

Bestilte et nytt Beantech Igloo kabinett hos komplett.no til kr. 498 super weekend pris. Da Jeg fikk eska med kabinettet sprettet jeg banda og reagerte med en gang på at eska var tapet godt i begge ender med blå tape. Det første som viste seg var en stor ripe tværs over toppen på kabinettet og nå er Jeg meget forbannet på komplett ..........ikke noe er mer irriterende en en feil som erfaring viser fører til at Jeg som forbruker kommer dårlig ut uansett!

Er det noen som har noen super triks hvordan Jeg kan komme meg ut av dette fornøyd ?

Tipper komplett.no kommer med et idiot tilbud om å sende det i retur så får Du et nytt eller penga igjen... Hva synes Du komplett .no burde tilby for arbeidet/irritasjonen de har påført meg ?

Ps! lurer på om det er hevn på en dårlig karakter Jeg gav komplett(hardware.no) og den saken er enda ikke løst (til komplett.no mobilen minn er fortsatt låst til telenor) i såfall kanskje det passer med oppsigelse ? hvis det ikke er komplett.no off. policy ? nei!

Endret av loggon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ordlegger deg slik som i dette innlegget og har samme innstilling når du kontakter Komplett, så kan det jo hende at det er der problemet ligger?

 

I alle fall; Ta nå dette FØRST med Komplett. Hvis de ikke vil/kan hjelpe deg med problemet, DA logger du deg på HW.no for å lage ufred.

 

-KJ

Lenke til kommentar

<ironi>

Avslørt igjen, gitt. Det er klart vi har åpnet kartongen, laget riper i dekslet ditt og at vi logger hvem som gir oss dårlige karakter. Det skulle da bare mangle!

 

Det er for øvrig vi som også står bak det meste som er irriterende i verden. Kan f.eks. nevne:

 

- At det alltid er en sokk for mye/for lite etter en tur i vaskemaskinen.

- At bussen/toget alltid har reist for et minutt siden, akkurat når det passer dårligst.

- At dama du liker skikkelig godt, har et godt øye til kameraten din.

- At prisene på det produktet du kjøpte, kommer på tilbud uken etterpå.

- At Internettforbindelsen hakker, du ikke fikk billett til TG, det er tomt på konto og at du har fått baksmell på skatten.

 

Det er skikkelig lumpent, men så slemme er vi faktisk ;)

</ironi>

 

Seriøst; det er klart at vi ikke har gjort noe slikt og det er en selvfølge at vi ordner opp. Vi er til og med så voksne at vi sannsynligvis stoler på deg når du sier at du ikke har laget ripen selv...

 

Sliter imidlertid med å forstå hva du ønsker vi skal gjøre med problemet (virker ikke som om du ønsker penger tilbake eller ny vare), men ta kontakt med support hos oss, så skal vi se om ikke saken kan løses.

 

PS. Ta gjerne opp eventuelle andre ting du mener vi har gjort feil, så skal vi forsøke å fikse det også...

Lenke til kommentar

Hadde ikke det logiske her vert å resonert seg fram til at en trøtt ansatt hos posten har mista pakken, bannet, sett rundt seg etter vitner for så å ha klasket på med blå teip og sendt den videre?

 

Edit: Jeg vil nå råde deg til å kle deg i sort, dra til kompletts lokaler ca. kl 04 om natten og se om du finner blå teip av typen som var på esken, samt en låst koffert som det står "ripeutstyr for kabinett" på.

Endret av squabbish
Lenke til kommentar

oh my god! komplett.no hevner seg på dårlige karakterer ved å ripe opp varene du kjøper av dem? da var det jammen bra du kom her og sa fra til oss i stedet for å kontakte komplett, de drittsekkene!

 

 

EDIT: oioioi: komplett/komplott, ser dere sammenhengen her??? de lurer oss!

Endret av horebore
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...