Sozinho Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Heisan Har dukket opp ett problem i forbindelse med en PowerPoint presentasjon jeg har laget. Presentasjonen viser "lysbilder" med tekst, bilder og videosnutter og skal gå i loop. Problemet er, at når presentasjonen har gått en stund (alt fra en time til 6-7 timer) så stopper presentasjonen opp, på forskjellige steder hver gang. Har gått over lysbildene og finner ikke noe "feil" såvidt jeg kan se. Har også forsøkt å vise presentasjonen med PowerPoint Viewer. Maskinen som er i bruk til dette formålet er nyinstallert og oppdatert og blir heller ikke varmere enn den skal være. Noen gode tips eller forslag ? Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 *bump* etter 24-timers regelen. Har fremdeles ikke funnet noen løsning på dette problemet. Om det ikke er noen som har noen god løsning, er det da noen som kan anbefale meg ett alternativ til PowerPoint mtp fremvisning av bilder, tekst og video av forskjellig art ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå