Goliath Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kan man gjøre en Access-fil kjørbar utenom å åpne filen i Access? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Mulig jeg tar feil, men jeg tror det ikke. Du kan derimot lage et program i f.eks Java eller Visual Basic og hente ut data fra Access-databasen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 hm. ok. det var litt kjedelig da! menmen Lenke til kommentar
spetter Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Du kan kjøre access databasen uten å ha access installert. Du må først da gjøre noen forandringer i oppsettet i databasen i access for at "databasefilen" skal få med eget kjøringsprogram. Husker ikke her og nå hvordan, og har ikke office installert. Mener også å huske at du ikke kan forandre databasen med dets eget kjørings program uten access installert. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 men ville du kunne kjøre denne databasefilen akkurat som Access-filen med autoexec-makro? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Du får alltids tilgang til databasen uten Access, men hvis du vil ha forms og rapporter, tror jeg nok dessverre du må lære deg et programmeringsspråk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå