ErlendRU Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hva med et eget splinter cell-forum..? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Tror dette har vært tatt opp før, men grunnen til at Splinter Cell ikke har sitt eget forum er på grunn av manglende popularitet på forumet. Det er ikke nok tråder om spillet, rett og slett. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 okay.. synd da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Splinter Cell hadde sin egen kategori så vidt jeg husker, men denne ble fjernet da spillet ble litt upopulært (tror jeg). Er litt usikker rundt akkurat dette. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Syns jeg husker at det var et Splinter Cell forum før også, men som du sa så ble det nok fjernet pga lite aktivitet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 kan jo hende at splinter cell blir mer populært når det nye spillet kommer snart da.. vi får se.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Blir nok et lite rush med poster om det ja, men tviler på at det holder seg oppe etter noen uker. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 kommer nok flere poster om splinter cell, nå som multiplayer blir litt tøffere, samt at leveleditoren blir tilgjengelig Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Samme argumenter nå som forrige gang med "det blir nok mer populært med det neste spillet". Ja, det blir et lite rush rundt lansering, men så roer det seg igjen. Vi vil ikke opprette en Splinter Cell-kategori igjen. Et søk på "Splinter Cell" i emnefeltet i løpet av de siste 90 dagene gir kun 18 treff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå