Gef Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har en maskin her hjemme som jeg gjerne skulle hatt et program eller kunnet gjort noe som forhindret å kunne lagre fil på disken, eller i det hele tatt kunne laste ned filer fra internett. Noen gode program eller metoder for å sperre det? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 kanskje Netlimiter? Google det... Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Netlimiter begrenser vel kun hastigheten og har vel ikke muligheten til å blokkere nedlasting av filer. Mulig du skal se etter en type proxy-tjener. Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det er mulig at jeg missforstår helt, men hvis du har et lokalnett bak en router, og du har en maskin som du ikke vil skal kunne ha tilgang til internett må det enkleste være å sette denne opp med statistk ip, og ingen gateway. Hvis maskinen skal ha tilgang til internett, men ikke skal kunne laste ned enkelte filtyper, tror jeg det enklest kan gjøre via en firewall som kan fungere som et filter. Skal se om jeg finner et dertil egnet program. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg VET at Norton Internett Security kan enkelt konfigurere for å nettopp filtrere bort sider/søkeord/porr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå