fxwz Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har returnert en vare, så fikk jeg mail fra dem her om dagen, leste da dette: "Retur forsendelse er motatt og avventer nå behandling. Status på retur forsendelsen kan finnes under returer om du logger inn på din konto på www.komplett.no" Jeg har da nå prøvd å logge inn, men finner ingen steder for å sjekke statusen. Noen som kan veilede meg litt? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Du peker på en liten svakhet her ja Sporingen på retursaker var bedre tidligere og teksten henger igjen fra denne tiden. Imidlertid kommer det tilbake en sporing på retur som blir enda bedre enn den som var tidligere (vi begynner å snakke skikkelig bra ), men skal høre om ikke teksten i mailen bør redigeres før dette er klart. Takker for tilbakemeldingen. Hentet herfra: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=338587 Endret 23. februar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Dette er jo gasnke lenge siden, når kommer dette nye systemet? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå