bluestone Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Når smeller det ? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8744017 Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 4 juli prøver de seg garantert en eller annen plass i verden. En ambassade kanskje? Det pga. den store symbolske verdien 4 juli har hos amerikanerne. Lenke til kommentar
bluestone Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Ja kanskje det , men men de sier jo att de slår til når man minst venter det , og det er jo "the day after" når alle tror det er sikkert og de ikke kom noe angrep den 4 juli 5 juli ? "The day after" [ Denne Melding var redigert av: bluestone på 2002-06-24 03:11 ] Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 "USA bør forberede seg og feste sikkerhetsbeltene." This is the captain speaking. Please fasten your seatbelts, cause we're going dooooooowwwwnnnnnn. Litt slem humor der. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Hei! Trudde han var i Sogndal endå eg.. :wink: Skjekk artikkel her Lenke til kommentar
bluestone Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Hmm ja med en slik fremtid hvor teknologien blir større og dermed tilgangen til masseødelegelsesvåpen så kan vi vel vente "oss" en "het" framtid :sad: Ja med alle de stigmatiseringer av muslimsk kontra jødisk/vesten/ og med alle de fanatikerne som ofrer livet sitt får "Allah" så blir det med stor sannsynlighet en fremtid med fandenskap... Hadde bare folk kunne tenkt att de var FOLK, og ikke raser, nasjoner og relgioner så hadde vi nok hatt en safere fremtid... Sånn er rasismen... :sad: Soo join the Blues,,, (there is no reed) [ Denne Melding var redigert av: bluestone på 2002-06-24 12:08 ] Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Dette er veldig Off Topic: Bluestone, du er helt Lenke til kommentar
bluestone Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 hmm ,, aha another blues :wink: LOL foresten hva mente du med att jeg er helt ? _________________ !!! There Is No Reed !!! Gary Moore - Still Got The Blues :smile: is still playing [ Denne Melding var redigert av: bluestone på 2002-06-25 13:00 ] Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 tipper de tar rotta på kjøleanlegget til atomkraftverket i baltimore, slik at hele new york blir innhyllet i radioaktivt avfall. men det er bare hva jeg tipper. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Det rare er at det de egentlig kriger og dreper hverandre for er fred i verden?!?!? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 18:04, Dan Hansen skrev:Det rare er at det de egentlig kriger og dreper hverandre for er fred i verden?!?!? Tja. Har du sett reportasjer fra Vestbredden? Kan ikke si at jeg synes det er saa rart at palestinerne blir frustert over behandlinga de faar. Eller at israelerne blir frustrert over aa bli blaast i fillebiter. Hvis ikke freden finnes, maa den skapes - hallo. Og hvis forhandlinger ikke lykkes, "give war a chance". Bare litt synd at den 50 tonns gaven fra Irak ble stoppa... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg tror han går løs på AASS "fabrikken" i Drammen, han skal ramme den beste kilden for øl for norden. Håper den grå skjegga jævelen brenner i islam helvete, sammen med Iblis og vennene hans. Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Du er en helt, fordi du har gitt meg et lite håp om at vi blueselskere vi ta over verden en dag, og så vil alle sammen høre på SRV, BB King og Jimi Hendrix... (sprøe tanker oppi fra ett sprøtt hode...) Hilsen Mr. Evig Bluesfan og Mr. Off Topic Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hmmm, Den fineste "button" jeg noengang har sett, hadde et bilde av Khomeini, med teksten "Religion dreper". Og sant nok, religioner / tros-oppfatninger av forskjellige slag er i de aller tilfelle årsaken til uoverenstemmelser og krig her i verden. Er det rart man snur seg mot ateismen, eller blir fritenker? Uansett, måtte BinLaden og han medsammensvorne råtne lenge og vel i helvete... Lenke til kommentar
Gjest_ Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 08:47, Mr.Hassan skrev:Hei!Trudde han var i Sogndal endå eg.. :wink:Skjekk artikkel her Nei, men vi har 150 afghanistanere som bor i egne hytter her som kom da det smallt. 4 av desse har rømmt bygda og ingen vet hvor folka er. Politiet gjør ingenting med det, da desse ikke er meldt "savnet". Tror ikke ex. Al Quaida melder folka som savnet heller Greit å vite hva skatten går til! Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-06-24 12:03, bluestone skrev:Hmm ja med en slik fremtid hvor teknologien blir større og dermed tilgangen til masseødelegelsesvåpen så kan vi vel vente "oss" en "het" framtid :sad: Tja, faktisk er teorien bak de fleste masseødleggelsesvåpen ganske enkel og straight forward. Nærmest enhver ingeniør kan fortelle deg hva som trengs for å lage en atom bombe. Men produsere og få tak i "råstoffene" er jævlig vanskelig. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-06-27 23:56, Skrue skrev:Og sant nok, religioner / tros-oppfatninger av forskjellige slag er i de aller tilfelle årsaken til uoverenstemmelser og krig her i verden. Dette har jeg skrevet så mange ganger at det er like før jeg lager en link Religionen er IKKE årsaken, men blir brukt av maktpersoner for å samle folket og "tenne" de. Religion er et enormt mektig våpen, det kan få folk til å gå til vanvittige lengder (korstogene til Jerusalem var ikke akkurat per. Geneve konvensjonen, men alt var lov i "guds navn". Og de som senfte avgårde korstogene gjorde det av alt annet en religiøse grunner - grunnen var som alltid makt og penger). Hvem kan motså et kall fra det de tror på? Når din åndelige leder sier at du skal gå i krig mot de "onde" kreftene i nabolandet er det letter, enn om en rik jævel som kaller seg din president/konge/vennlige diktator/partiformann sier gå ut å derp din nabo for jeg vil ha penga hans, som i 99% av tilfellene er årsaken. <Puh> Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nå som han har klart og holde seg skjult i over 7 år så hersker det vel endel motsigelser om han er i live eller ikke ? Synes han har vært flink , eller driver al quaida en slags myteomspunnet kampanje rundt bin laden? Kansje mange opptak på bånd har blitt gjort for mange år siden? Akkurat nå er han bare en stor Myte for min del 1 Lenke til kommentar
LibFri Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nå som han har klart og holde seg skjult i over 7 år så hersker det vel endel motsigelser om han er i live eller ikke ? Synes han har vært flink , eller driver al quaida en slags myteomspunnet kampanje rundt bin laden? Kansje mange opptak på bånd har blitt gjort for mange år siden? Akkurat nå er han bare en stor Myte for min del Håpløs bump. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Total meningsløs bump. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg