Gå til innhold

Bin Laden lever !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja kanskje det , men men de sier jo att de slår til når man minst venter det , og det er jo "the day after" når alle tror det er sikkert og de ikke kom noe angrep den 4 juli

5 juli ? "The day after"

[ Denne Melding var redigert av: bluestone på 2002-06-24 03:11 ]

Lenke til kommentar

Hmm ja med en slik fremtid hvor teknologien blir større og dermed tilgangen til masseødelegelsesvåpen så kan vi vel vente "oss" en "het" framtid :sad:

Ja med alle de stigmatiseringer av muslimsk kontra jødisk/vesten/ og med alle de fanatikerne som ofrer livet sitt får "Allah" så blir det med stor sannsynlighet en fremtid med fandenskap...

Hadde bare folk kunne tenkt att de var FOLK, og ikke raser, nasjoner og relgioner så hadde vi nok hatt en safere fremtid...

Sånn er rasismen... :sad:

Soo join the Blues,,,

(there is no reed)

[ Denne Melding var redigert av: bluestone på 2002-06-24 12:08 ]

Lenke til kommentar

hmm ,,

aha another blues :wink:

LOL

foresten hva mente du med att jeg er helt :eek: ?

!!! There Is No Reed !!!

Gary Moore - Still Got The Blues :smile:

is still playing :grin:

[ Denne Melding var redigert av: bluestone på 2002-06-25 13:00 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-25 18:04, Dan Hansen skrev:

Det rare er at det de egentlig kriger og dreper hverandre for er fred i verden?!?!?

Tja.

Har du sett reportasjer fra Vestbredden?

Kan ikke si at jeg synes det er saa rart at palestinerne blir frustert over behandlinga de faar.

Eller at israelerne blir frustrert over aa bli blaast i fillebiter.

Hvis ikke freden finnes, maa den skapes - hallo.

Og hvis forhandlinger ikke lykkes, "give war a chance". Bare litt synd at den 50 tonns gaven fra Irak ble stoppa...

Lenke til kommentar

Hmmm, Den fineste "button" jeg noengang har sett, hadde et bilde av Khomeini, med teksten "Religion dreper".

Og sant nok, religioner / tros-oppfatninger av forskjellige slag er i de aller tilfelle årsaken til uoverenstemmelser og krig her i verden.

Er det rart man snur seg mot ateismen, eller blir fritenker?

Uansett, måtte BinLaden og han medsammensvorne råtne lenge og vel i helvete...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-24 08:47, Mr.Hassan skrev:

Hei!

Trudde han var i Sogndal endå eg.. :wink:

Skjekk artikkel

Nei, men vi har 150 afghanistanere som bor i egne hytter her som kom da det smallt. 4 av desse har rømmt bygda og ingen vet hvor folka er. Politiet gjør ingenting med det, da desse ikke er meldt "savnet". Tror ikke ex. Al Quaida melder folka som savnet heller :grin:

Greit å vite hva skatten går til!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:

Den 2002-06-24 12:03, bluestone skrev:

Hmm ja med en slik fremtid hvor teknologien blir større og dermed tilgangen til masseødelegelsesvåpen så kan vi vel vente "oss" en "het" framtid :sad:

Tja, faktisk er teorien bak de fleste masseødleggelsesvåpen ganske enkel og straight forward. Nærmest enhver ingeniør kan fortelle deg hva som trengs for å lage en atom bombe. Men produsere og få tak i "råstoffene" er jævlig vanskelig.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-27 23:56, Skrue skrev:

Og sant nok, religioner / tros-oppfatninger av forskjellige slag er i de aller tilfelle årsaken til uoverenstemmelser og krig her i verden.

Dette har jeg skrevet så mange ganger at det er like før jeg lager en link :grin: Religionen er IKKE årsaken, men blir brukt av maktpersoner for å samle folket og "tenne" de. Religion er et enormt mektig våpen, det kan få folk til å gå til vanvittige lengder (korstogene til Jerusalem var ikke akkurat per. Geneve konvensjonen, men alt var lov i "guds navn". Og de som senfte avgårde korstogene gjorde det av alt annet en religiøse grunner - grunnen var som alltid makt og penger).

Hvem kan motså et kall fra det de tror på? Når din åndelige leder sier at du skal gå i krig mot de "onde" kreftene i nabolandet er det letter, enn om en rik jævel som kaller seg din president/konge/vennlige diktator/partiformann sier gå ut å derp din nabo for jeg vil ha penga hans, som i 99% av tilfellene er årsaken.

<Puh>

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Nå som han har klart og holde seg skjult i over 7 år så hersker det vel endel motsigelser om han er i live eller ikke ?

Synes han har vært flink , eller driver al quaida en slags myteomspunnet kampanje rundt bin laden?

Kansje mange opptak på bånd har blitt gjort for mange år siden?

Akkurat nå er han bare en stor Myte for min del

Bush_Orders_Bin_Laden_Tape.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Nå som han har klart og holde seg skjult i over 7 år så hersker det vel endel motsigelser om han er i live eller ikke ?

Synes han har vært flink , eller driver al quaida en slags myteomspunnet kampanje rundt bin laden?

Kansje mange opptak på bånd har blitt gjort for mange år siden?

Akkurat nå er han bare en stor Myte for min del

Bush_Orders_Bin_Laden_Tape.jpg

Håpløs bump.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...