Donald Duck Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei! Jeg har kjøpt meg en Monster Cable type: GameLink™ 300 X S-Video A/V Cable. Jeg kobla denne til XBOX`en og S-Video kabelen inni S-Video utgangen på en: LG TV 32" Lafinion 82W Wide Flatron TV. Men problemet er at jeg kan ikke finne forskjell på bildet fra den vanlige XBOX kabelen og S-Video kabelen fra MonsterCable Kan det være at S-Video utgangen på TV`en har godt littegrann i stykker, eller er det noe jeg må sette opp via XBOX`en, eller TV`en? Eller har jeg rett og slett brukt 600 shpenn på en kabel som egentlig ikke gir no bedre bilde? Takk på forhånd for svar =) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Om kabelen er i stykker skulle du fått skikkelig dårlig bilde, eller bare s/hv. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Personlig ser jeg kun forskjell dersom kabelen er skikkelig dårlig, men det kan være meg. Noe sier meg også at en XBox ikke nødvendigvis har godt nok utsignal til å rettferdiggjøre en monsterkabel. Hvordan liker du Lafinion TV'n? Tenkte å bestille meg en sånn denne uka. .tommyb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå