kidden Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hvilkem *NIX distro er det anbefalt å bruke til webhosting? Endret 23. februar 2005 av kidden Lenke til kommentar
kidden Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Er FreeBSD noe å satse på? Det skal kjøres på en Pentium 2 server med 192 MB minne. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hw.no kjører på Debian tror jeg, BSD virker sikkert men Debian er kanskje lettere å bruke. (innlegg #100 ) Endret 23. februar 2005 av operaman Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hw.no kjører på Debian tror jeg, BSD virker sikkert men Debian er kanskje lettere å bruke. (innlegg #100 ) Stemmer det, og jeg er personlig og fan av Debian, dog tror jeg at Ubuntu er litt bedre å bruke siden det kjører samme "system" som Ubuntu men har mer oppdaterte pakker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 CentOS kjører jeg på servern min jeg har på co-location(Server housing).. Den brukes først og fremst som webserver CentOS er basert på RedHat Enterprise og er en gratis dustrubisjon. Om en uke kanskje to så kommer CentOS 4 som da er basert på RHE 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå