Gå til innhold

Netcoms nett best hvis mye sms til utlandet

Anbefalte innlegg

NetCom, og alle andre tilbydere som bruker netcoms nett tar samme pris for en sms eller mms uensett hvor i verden man sender den.

Har du f.eks Mobyson og sender en sms til Danmark, eller for den slags skyld Kina, koster dette 40 øre, altså samme pris som å sende til naboen.

Har man derimot Telenor, eller Chess med Telenor-dekning er prisen 1,50 hvis man sender en sms til en abonent i et annet land, uansett om man sender til norden eller en annen verdensdel.

Vil også trekke frem at Mobyson tar kun 0,008 øre per KB ved bruk av GPRS, det er billig.

Jeg har prinsipp om å ikke benytte TElenors nett, og det er jo lett å leve opp til når prisene i Netcoms nett er såpass mye hyggeligere.

Uten NetComs nett hadde vi ikke hatt konkurranse, defor er flest mulig brukere i NetComs GSM-nett den beste garantisten for hyggelig prisutvikling for bruk av mobil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja men så kan du også si at det er viktig at noen bruker Telenor Mobil som er litt dyrere, men også lager nye tjenester som de utvikler selv, har kundeservice man kan prate med. O.S.V.

Kan ikke du foreslå at halve forume bruker netcom og andre parten telenor?

Lenke til kommentar
Jaja men så kan du også si at det er viktig at noen bruker Telenor Mobil som er litt dyrere, men også lager nye tjenester som de utvikler selv, har kundeservice man kan prate med. O.S.V.

Kan ikke du foreslå at halve forume bruker netcom og andre parten telenor?

Når det gjelder forskning og utvikling føler jeg at Telenor blir slått på sin egen hjemmebane. Først hjemtelefon, tv, mobil, bredbånd og til slutt ip-telefoni.

Lenke til kommentar

dette er vel bare tull :thumbdown:

når du sender en sms fra et netcom abb i feks Barbados så "bruker" du jo ikke Netcom sitt nett, men et lokalt et og prisene er avhengig av avtalen Netcom har med disse.

sms fra Barbados 2.68 hvis du har Activetalk

Endret av Grokster
Lenke til kommentar

FRA Barbados ja. Men les topic da man _TIL_ utlandet. Og da er netcom suverent best. De har samme pris samme faen hvor du sender. Og, om det er reklame eller ikke, driter jeg i. Det er nyttig info, jeg fant det faktisk ut for ikke så mange måndedene selv jeg. Sender som en helt nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...