osodal Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 NetCom, og alle andre tilbydere som bruker netcoms nett tar samme pris for en sms eller mms uensett hvor i verden man sender den. Har du f.eks Mobyson og sender en sms til Danmark, eller for den slags skyld Kina, koster dette 40 øre, altså samme pris som å sende til naboen. Har man derimot Telenor, eller Chess med Telenor-dekning er prisen 1,50 hvis man sender en sms til en abonent i et annet land, uansett om man sender til norden eller en annen verdensdel. Vil også trekke frem at Mobyson tar kun 0,008 øre per KB ved bruk av GPRS, det er billig. Jeg har prinsipp om å ikke benytte TElenors nett, og det er jo lett å leve opp til når prisene i Netcoms nett er såpass mye hyggeligere. Uten NetComs nett hadde vi ikke hatt konkurranse, defor er flest mulig brukere i NetComs GSM-nett den beste garantisten for hyggelig prisutvikling for bruk av mobil. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 er dette informasjon eller reklame? Lenke til kommentar
zand Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Høres ut som informasjon med litt skjult reklame der... Litt rar første post hvis det ikke er reklame. Endret 23. februar 2005 av zand Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jaja men så kan du også si at det er viktig at noen bruker Telenor Mobil som er litt dyrere, men også lager nye tjenester som de utvikler selv, har kundeservice man kan prate med. O.S.V. Kan ikke du foreslå at halve forume bruker netcom og andre parten telenor? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 kan noen bekrefte informasjonen i første post? Lenke til kommentar
JZA Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jaja men så kan du også si at det er viktig at noen bruker Telenor Mobil som er litt dyrere, men også lager nye tjenester som de utvikler selv, har kundeservice man kan prate med. O.S.V. Kan ikke du foreslå at halve forume bruker netcom og andre parten telenor? Når det gjelder forskning og utvikling føler jeg at Telenor blir slått på sin egen hjemmebane. Først hjemtelefon, tv, mobil, bredbånd og til slutt ip-telefoni. Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) dette er vel bare tull når du sender en sms fra et netcom abb i feks Barbados så "bruker" du jo ikke Netcom sitt nett, men et lokalt et og prisene er avhengig av avtalen Netcom har med disse. sms fra Barbados 2.68 hvis du har Activetalk Endret 28. februar 2005 av Grokster Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 FRA Barbados ja. Men les topic da man _TIL_ utlandet. Og da er netcom suverent best. De har samme pris samme faen hvor du sender. Og, om det er reklame eller ikke, driter jeg i. Det er nyttig info, jeg fant det faktisk ut for ikke så mange måndedene selv jeg. Sender som en helt nå Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) samme her, jeg valgte netcom nettopp pga dette, hadde chess før, som (telenornettet) forøvrig ikke hadde avtale med t-mobile som jeg ønsket å sende sms til Endret 28. februar 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 ah my bad, la vekt på første linje der han sier uansett hvor i verden du sender sms sånn går det når man ordlegger seg dårlig Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 samme her, jeg valgte netcom nettopp pga dette, hadde chess før,som (telenornettet) forøvrig ikke hadde avtale med t-mobile som jeg ønsket å sende sms til du tør å sende til t-mobile om dagen altså? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 ja, og det helt gratis og ubegrenset fra nettstedet deres eller fra epostprogrammet mitt! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 det er lik pris å sende til utlandet som innland med tele2 også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå