Gå til innhold

Svisj Metal - Dine synspunkter

H4ngm4N

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er dritt lei av at mesteparten av musikken som vises/spilles på metal-svisj knapt kan kalles musikk. Skulle gjerne likt å sett flere melodiøse innslag etc..

Forsåvidt finnes det egentlig ikke "metal-svisj", kun fjortis-svisj og satan-svisj.

Når dette er sagt, så er jeg egentlig dritt lei av hele svisj-opplegget.

Musikk er for å høre på, ikke for å høre på i bakgrunnen av helt unødvendige og dårlige musikkvideoer. Men når mye av musikken likevel suger balle er det kanskje samme faen om de viser eller ikke viser en lam musikkvideo til den, siden jeg ikke hører på uansett.

Før noen flamer meg vil jeg gjerne legge til at topic er "Svisj Metal - Dine synspunkter", ikke "Svisj Metal - Dine synspunkter på andres synspunkter"

EDIT: dårlig formulert :p

Endret av noseh
Lenke til kommentar

De har et forbanna dårlig opplegg...!

Første gang jeg så det, tenkte jeg: Dette er et bra alternativ for oss metalheads, men det er jo bare dårlige alternativ jo :dontgetit: (ok, de har COB - Downfall som en av de standard musikkvideoene, men det er kanskje den eneste som er bra)

Dreiv og sendte inn forslag, men kom de? Nei da! :mad:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor ikke Manowar - Warriors of the world united er med!! :dontgetit:

Den er jo genial!!!

Kanskje fordi den ikke har noen musikkvideo, hva vet jeg? :dontgetit:

Egentlig enig at den burde vært der!

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar

Jeg tror det blir en helt omtrent umulig oppgave å tilfredsstille alle typer metalfans, det er jo utrolig mye forskjelig innen denne sjangeren _egentlig_. Dessutens å er det maaaange bra artister som ikke har musikkvideorer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
At musikksmaken din er sær gjør ikke programmet dårlig.

Jo. For at det skal være bra, må det jo sendes musikk jeg liker.

Vel, man kan se på det på flere måter. Det er et metal-program, ikke et musikk-som-starfish-liker-program. De skal ha musikk der som tilfredsstiller majoriteten av metal-fans. Synes du de gjør en dårlig jobb med det?

Nei, men et metalprogram som tilfredstiller majoriteten av metall-fans faller ei i smak hos meg, så derfor kan jeg si det er et dårlig program siden jeg ikke synes det er kos og se det.

Lenke til kommentar
fA inn litt ukjente band!

Ja, for de små ukjente banda har alltid laga video. Juppjupp.

Video fra konserter...

Vet for eksempel at en av mine favorittband (LOST HORIZON!), som ikke er sA kjente har en video! Ikke det at videoen er bra, da :p

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor ikke Manowar - Warriors of the world united er med!! :dontgetit:

Den er jo genial!!!

Kanskje fordi den ikke har noen musikkvideo, hva vet jeg? :dontgetit:

Egentlig enig at den burde vært der!

Jo... det er en musikkvideo ;) Har den

Jupp, den har video. Jeg gar sett den, dessverre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...