P-in-P Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvilken kanal sendes dette på egentlig? *Interresert* Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 NRK2 er det vel. Jeg ser ikke på det, det er for lite variasjon, og kommers-låtene blir stemt opp 10 ganger i løpet av den korte sendetiden, så det blir kjedelig. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Trur aldri eg har sett dette.. kan vel kome av at eg ikkje får inn nrk2. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 At musikksmaken din er sær gjør ikke programmet dårlig. Det er noen kommerse videoer på Svisj Metall, men utvalget er veldig ikke-kommerst i forhold til det som blir sendt på mange andre metal-programmer på TV. Og husk at låtene faktisk må ha videoer for å kunne være med. Det desidert beste metal-programmet jeg har sett mtp. kvaliteten på musikken. Og hvem bryr seg om chatverten? Det dumme er at det sendes litt for seint, og at utvalget blir lite fornyet, ser man på det hver uke blir det litt kjedelig. Bra sagt Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Men det er klart, de burde absolutt tatt vekk feks. Within Temtation, Nightwish og slikt, da mener jeg ikke nødvendigvis bare det jeg synes er dårlig, men det som burde gå på Svisj Metall er de videoene man ikke får sett andre steder så ofte. IKKE de som går ofte på MTV. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 De få gangene jeg har sett litt av Metalsvisj har det bare vært søppel i alle fall. Mye musikk som ikke en gang kan kalles metal, og det meste av det som er der er ikke mye å skryte av. Beskjedene som blir sendt inn går for det meste i "Dimmu borgir r00lz!!" og "jeg diggr manowar! flr som gjr d!?!?!?!??!". Men nå må man jo være passe skutt for å bruke 10kr på å sende inn noe slikt og da. Men nå er ikke metalvideoer noe å se på heller da. Men metal svisj slår i alle fall annen svisj... Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 skuffende. mye fjortisser som stemmer fram dritt som cradle of filth, dio, nightwish o.s.v... ++ det mangler masse god deathmetal o.s.v blablabla Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 skuffende. mye fjortisser som stemmer fram dritt som cradle of filth, dio, nightwish o.s.v... ++ det mangler masse god deathmetal o.s.v blablabla Uten musikk som det så spørrs det vel rett og slett om det hadde vært mulig med et sånt program. Har egentlig ingen idè, men ville tro det hadde vært lite lønnsom å ha en sending uten noe som flertallet av publikum liker. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ser ikke så mye på Svisj. Foretrekker å høre på musikk foran å se det, hvis dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ja, dumt det sendes så sent og så skjeldent.. Bra program... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Syns det er stort sett crap Lenke til kommentar
starfish Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 At musikksmaken din er sær gjør ikke programmet dårlig. Jo. For at det skal være bra, må det jo sendes musikk jeg liker. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 At musikksmaken din er sær gjør ikke programmet dårlig. Jo. For at det skal være bra, må det jo sendes musikk jeg liker. Vel, man kan se på det på flere måter. Det er et metal-program, ikke et musikk-som-starfish-liker-program. De skal ha musikk der som tilfredsstiller majoriteten av metal-fans. Synes du de gjør en dårlig jobb med det? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Selv om Titanic tilfredstillte halve jordkloden, så er det fremdeles en forbanna drittfilm. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Syns hele opplegget er sugent....Svisj..... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kunne gjaerne ha hatt litt mer powermetal! Etter min mening er det mye kjedelig og kommersiel musikk der! fA inn litt ukjente band! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 fA inn litt ukjente band! Ja, for de små ukjente banda har alltid laga video. Juppjupp. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 bærer veldig preg av "amatør-metal". syntes også de fokuserer på norsk black metal, har de ikke fått med seg at metal sjangeren er ganske stor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå