stekre Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kjøpt et Gainward Hollywood@home 7.1 soundcard, men det passer ikke i PCI sloten! Vanlig PCI slot, men bracket på lydkortet står litt for langt frem, (er ei lita gleppe mellom bracket og kort....) så får ikke presset det nedi. Er det en produksjonsfeil, eller er det noe spesielt med disse kortene?? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har du bilde!!! Du mener vel : Har du bilde? vet du ikke hva han mener med om du har bildet ? jeg ser du har vert ganske aktiv på skjermkort forumet. han mener om du har bilde av pci kortet å slotten? du prøver ikke å sette ett pci kort oppi en pcie port da ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Heh, for en latterlig glad fyr AtW Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ser da ut som et helt vanlig PCI-kort som burde gå rett inn i hvilken som helst PCI-slot.. Om du derimot prøver å presse den ned i en AGP-port, eller en PCI-e slot, blir det vel verre. Så spørsmålet er vel om kortet ditt ser ut som kortet på bildet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Han neger'n så lol ut. Men sjekk om HK sitter riktig plassert. Av og til sitter HK litt skjevt slik at det ser ut som PCI-korta ikke passer. Edit: Ser ut som han står og ler av kameramannen. Endret 23. februar 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
stekre Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Hovedkort og alt sitter riktig. Står skjermkort i agp porten, og et nettverks kort og tv kort i fra før. Men lydkortet er ikke mulig å få nedi. Løste problemet på en måte, ved å løsne nederste skruen på bracket slik at den ikke kom i veien. Men tror det må være en fabrikasjonsfeil. Utgangene står mye mer ut fra bracket på det bilde som er posta her, så det ser ut som det er feildimensjonert på mitt kort. Vel det funker nå, selv om det ikke sitter så godt fast.... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har nøyaktid det samme lydkortet, og hadde nøyaktid det samme problemet. Du må bøye pci festet litt på kortet, også presse det inn. Lenke til kommentar
stekre Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 hørtes skummelt ut... Tror jeg lar det stå som det er jeg... Lenke til kommentar
henny Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hadde samme problem med et asus isdn kort. Måtte bøye braketten litt, så gikk det fint. Endret 23. februar 2005 av henny Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hørtes skummelt ut... Tror jeg lar det stå som det er jeg... Det er ikke skummelt. Det kortet tåler masse. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hatt samme kort og samme poblem - leverte det tilbake og fikk et bedre creative kort istedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå