Cilleron Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er det noen som vet hvordan jeg kan se hvor lenge det er siden jeg boota min windows første gang? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Du kan bruke everest home edition for å finne det ut, går an i windows og, men det kommer jeg ikke på i farta Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 For å finne ut når du installerte Windows sist så bare høyreklikker du på Windowskatalogen og velger Egenskaper. Sjekk når mappen ble opprettet. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 For å finne ut når du installerte Windows sist så bare høyreklikker du på Windowskatalogen og velger Egenskaper. Sjekk når mappen ble opprettet. det er dumt å gå over bekken etter vann... godt forslag! Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 En kamerat av meg kjøpte en Cinet PC i 1995 med Windows 95 ferdig installert, han har ikke formatert enda. PCn humper og går med samma OSet den dag i dag Vet det ikke hjelper trådstarteren noe, men kom bare på det når jeg så topicen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå