Gå til innhold

Hvordan lage egne skrivebordsikoner?

Jarbra

Anbefalte innlegg

Heisann alle moderatorer. Dette er et vennlig ønske om at denne tråden flyttes til riktig sted, enn at den stenges. Hadde rett og slett ikke peilig på hvor den skal postes, og håper dere har forståelse for dette.

Da det er sagt, hopper jeg rett på spørsmålet: Hvordan lager man egne skrivebordsikoner, og ikoner generelt? Tenker på slike som er på mapper o.l. Om noen har en effektiv måte dette kan gjøres på, tar jeg imot tips med takknemlighet.

-Jarbra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde rett og slett ikke peilig på hvor den skal postes, og håper dere har forståelse for dette.

Jeg regner med du er ute etter programvare til å lage dine egne ikoner, og da passer denne tråden i Programvare. Flytter den dit.

Nå er det noen år siden sist jeg lagde egne ikoner, men den gang brukte jeg Microangelo.

Lenke til kommentar
Hadde rett og slett ikke peilig på hvor den skal postes, og håper dere har forståelse for dette.

Jeg regner med du er ute etter programvare til å lage dine egne ikoner, og da passer denne tråden i Programvare. Flytter den dit.

Nå er det noen år siden sist jeg lagde egne ikoner, men den gang brukte jeg Microangelo.

Hjertelig, tusen takk for at du flyttet tråden fremfor å stenge den. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...