Jarbra Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Heisann alle moderatorer. Dette er et vennlig ønske om at denne tråden flyttes til riktig sted, enn at den stenges. Hadde rett og slett ikke peilig på hvor den skal postes, og håper dere har forståelse for dette. Da det er sagt, hopper jeg rett på spørsmålet: Hvordan lager man egne skrivebordsikoner, og ikoner generelt? Tenker på slike som er på mapper o.l. Om noen har en effektiv måte dette kan gjøres på, tar jeg imot tips med takknemlighet. -Jarbra Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hadde rett og slett ikke peilig på hvor den skal postes, og håper dere har forståelse for dette. Jeg regner med du er ute etter programvare til å lage dine egne ikoner, og da passer denne tråden i Programvare. Flytter den dit. Nå er det noen år siden sist jeg lagde egne ikoner, men den gang brukte jeg Microangelo. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Hadde rett og slett ikke peilig på hvor den skal postes, og håper dere har forståelse for dette. Jeg regner med du er ute etter programvare til å lage dine egne ikoner, og da passer denne tråden i Programvare. Flytter den dit. Nå er det noen år siden sist jeg lagde egne ikoner, men den gang brukte jeg Microangelo. Hjertelig, tusen takk for at du flyttet tråden fremfor å stenge den. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det er faktisk et eget program til å lage (enkle) ikoner innebygget i XP. Husker bare ikke hva det heter i farten. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Det er faktisk et eget program til å lage (enkle) ikoner innebygget i XP. Husker bare ikke hva det heter i farten. Håper du kommer på det, for posten din gjorde meg bare mer nysgjerrig! Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Google er en jævla fin bil. Et program du kan bruke Googlesøk Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Google er en jævla fin bil. Et program du kan bruke Googlesøk Ingen grunn til å være stygg i tonen. Selv om jeg muligens hadde funnet programmer på google, ville jeg ikke fått egen-erfaringer, og evt. linker til bedre programmer. Takk for programmet. Lenke til kommentar
moray Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Du kan faktisk rename en .bmp fil til .ico og vips så har du et fullt brukbart icon. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Du kan faktisk rename en .bmp fil til .ico og vips så har du et fullt brukbart icon. Takker for det meget konstruktive svaret! Nå skal det bli "custom icons" i hopetall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå