RAM Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 For noen dager siden sendte jeg en PM til en annen på hardware.no , men jeg har ikke fått svar på den ennå. Er det noen måte å finne ut om han har lest den på? Jeg vet det er mulig i phpBB forum, men dette er jo ikke phpBB. Noen som vet? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) For å se om en mottaker har lest meldingen må du krysse i boksen "[ ] Spore denne meldingen?" før du sender den. Hvis du så lurer på om den er blitt lest eller ikke lest klikker du på linken oppe til venstre som heter så mye som "Meldingssporing". Der ligger det en oversikt over alle meldinger med sporing, oppdelt i Lest av mottaker og Ikke lest av mottaker. Endret 23. februar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Gjør det som Dingot0m sa ja. Legger forresten ved et bilde. Dessverre kan du nok ikke finne ut om han har lest den nå, men du kan jo sende en ny . Ps: Du må alltid huke den av (syns selv at det er meget irriterende at det ikke er standard at den er huka av glemmer meg noen ganger... Denne burde vel egentlig vært i tilbakemeldinger? Endret 23. februar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 QUOTE (The Strategy-player @ 23/02/2005 : 17:54) (syns selv at det er meget irriterende at det ikke er standard at den er huka av glemmer meg noen ganger...) *poste i Ønsker for forum V3-tråden* Lenke til kommentar
RAM Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Da har jeg sent ny melding med den haken. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg