Marius_EV Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Bigwater og de 2 viftene bak. Endret 3. mars 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva med kabelen? Ser jo ganske UV-reaktiv den da..! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva med kabelen? Ser jo ganske UV-reaktiv den da..! Hvilken kabel? Bør jeg velge blå eller grønne uv-kabel sleves? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Så feil bilde.. Ville personlig gått for grønne, ellers blir det for mye blått! For UV-lys framtrer jo ofte som blått.. Grønn gir en fin balanse når du allerede har BW med UV-grønn væske..! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Så feil bilde.. Ville personlig gått for grønne, ellers blir det for mye blått! For UV-lys framtrer jo ofte som blått.. Grønn gir en fin balanse når du allerede har BW med UV-grønn væske..! Vae det jeg også tenkte. Noen som vet størrelsen på disse? lengde og diameter? Til 90kr bør det jo være en del. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva med disse: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2293&GID=2200 Der er det jo både diameter 6 og 12 cm! Har sett effekten av det i kabinettet til Patz (de gule da..) og de er utrolig bra! Kjøp heller de.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Kjøpte et lyseblått sånt sett fra microplex, holdt til EN remse med 3 molexplugger . Skam dere microplex! Endret 3. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva med disse: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2293&GID=2200Der er det jo både diameter 6 og 12 cm! Har sett effekten av det i kabinettet til Patz (de gule da..) og de er utrolig bra! Kjøp heller de.. 6 og 12 cm? Tror det hade blitt litt stort, du mener vel 6 og 12 mm? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Gikk litt fort! Tror nok det hadde blitt litt stort ja, hehehe..! Du har en tendens med å legge merke til det jeg ikke legger merke til du.. Hehe.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Skal bestille TT Gpu-blokka fra komplett, så jeg skal ikke ha noe fra microplex. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva med disse: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2293&GID=2200Der er det jo både diameter 6 og 12 cm! Har sett effekten av det i kabinettet til Patz (de gule da..) og de er utrolig bra! Kjøp heller de.. Har kan du se effekten av UV sleevs (gul)... Den er bare hengt inn i kabinettet for bildet, så det er ingen kabler inni... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 var ikkje så tøft det der Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Må bare legge til mitt kabinett også. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Må bare legge til mitt kabinett også. nice 1 Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Her er mitt bidrag... DET var stilig!! Har du brukt noe UV spray? Hvor masse UV-reaktive ting har du inni der? Har ingen spray inni der, men en bZerk PSU (som har litt uv reaktive ting) Uv reaktiv IDE kabel, har også lekt meg litt med UV tusj, på noen kort... Brainbug90: Bare hyggelig hvis noen kan ha bruk for bildet... EDIT: Viftene bak i kabinettet er også uvreaktiv, mens de forran har leds. Hvor fikk du tak i UV tusj? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Du finner UV-tusj bland annet på microplex Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Ville blitt litt kulere med blåe uv-reaktive strømper. Men det er vel smak og behag. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Enig med deg tørrfisk! Men det er så vanskelig å få balanse med farger i et kabinett.. Casemoddere har jo nesten samme jobben som interiørdesignere av og til! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Blå og grønn funker med det meste da syns jeg. Liker å "play it safe". Venter for tiden på mine UV-katoder fra MP! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Du finner UV-tusj bland annet på microplex Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå