tørrfisk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kan noen poste bilder av kabinettene sine med UV-katoder? Hadde to blåe kald katoder som jeg greide å rive ledningen ut, og etter en mislykket loddeoperasjon, så ble de pensjonerte. Syns det så veldig stilig ut, og har egentlig lyst å erstatte dem med nye blåe katoder, men så har jeg bestilt runde IDE kabler som er UV-reaktive og vannkjølingsett (snart) med UV-tilsetning og da får jeg vel ikke samme effekt med vanlige katoder? Det jeg er bekymret for er at UV-lyset er for svakt. Håper noen forsto noe av denne rotete posten. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 skal kjøpe digital-kamera i dag, så jeg kan poste noen bilder av lyset... har 2 stk grønne kathoder og 2 stk uv-kathoder, alle fire på 30cm Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg har uv-katoder og de lyser ikke opp men de gir en fin glow. kjøp heller uv-katoder enn blå synst jeg . kjøp 2 stk. hos micoroplex der er de billigest. bra effekt ved uv-reaktive ting! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) <---Trykkbart bilde Sånn så det ut hos meg nå. Ser det litt bedre når det er mørkt/HDDene står inne i kabinettet. Har en UV-blå SATA-kabel, resten har jeg tegnet med markeringstusj. Har to Sunbeam katoder på en Revoltec inverter. Endret 23. februar 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Her er mitt bidrag... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Her er mitt bidrag... DET var stilig!! Har du brukt noe UV spray? Hvor masse UV-reaktive ting har du inni der? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Utrolig bra m3tro89! :tumbup: Kan jeg bruke bildet i UV-guiden min? Hadde vært et veldig fint eksempel. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) det der var jo nice skal kjøpe meg UV/katoder, har 2 bokser med spray orange og gul Endret 28. februar 2005 av pr0xy H4xx0r Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Det er bare å poste flere UV-bilder folkens! Hvor får man kjøpt UV-reaktiv spray? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det er bare å poste flere UV-bilder folkens! Hvor får man kjøpt UV-reaktiv spray? trur du kan få kjøpt det på lokale butikker, eller så kan du gå på forskjellige sider til styling til biler og mopeder, finner det sikkert der også Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Her er mitt bidrag... DET var stilig!! Har du brukt noe UV spray? Hvor masse UV-reaktive ting har du inni der? Har ingen spray inni der, men en bZerk PSU (som har litt uv reaktive ting) Uv reaktiv IDE kabel, har også lekt meg litt med UV tusj, på noen kort... Brainbug90: Bare hyggelig hvis noen kan ha bruk for bildet... EDIT: Viftene bak i kabinettet er også uvreaktiv, mens de forran har leds. Endret 28. februar 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 http://www.xoxide.com/paint.html Står i guiden min, så ta en titt om du lurer på noe mer.. m3tro89: Lagt til bilde i guiden! Hva slags kabinett er det forresten? Skal gjøre noe som vil ha mange liktheter til ditt kabinett i et Lian Li PC75 fulltower! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 m3tro89: Lagt til bilde i guiden! Hva slags kabinett er det forresten? Skal gjøre noe som vil ha mange liktheter til ditt kabinett i et Lian Li PC75 fulltower! Det er et gammelt Cheaftech Dragon: Følg også med på Worklogen min, når den er ferdig skal alt som er i det kabinettet inn i det... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Å!! Elsker Chieftec Dragon! Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Mitt bidrag Syntes uv er kulere en vanlig katoder jeg da (Litt dårlige bilder. skal ta nye snart) Endret 1. mars 2005 av Poizon Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) chieftec dragon er jo best, skal fikse litt på mitt og EDIT: innlegg nr. 400 Endret 1. mars 2005 av pr0xy H4xx0r Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Liker ikke Chieftec Dragon så veldig jeg, det er litt dårlige løsninger, og det er bare plass til 80 mm vifter i det. Men ellers er det et helt topp kabinett! (har det selv ja, for de som lurte på det) Sinnsynkt phet effekt Poizon, likte det veldig godt! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 det er plass til 1x 120mm også i chieftec Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Edit: Alt lyser mye sterkere på bildet enn i virkeligheten. Endret 1. mars 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå