steinarvullum Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei! skal snart på TG, og har funnet ut at det er lurt å anskaffe seg en bæreveske til pc`n. Har et chieftec dragon big tower, og lurer på om noen vet om en bæreveske som passer. Hvis det er til hjelp, så er målene på kabinettet: 470x 205x 670mm(DxWxH) Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 De har slike på microplex, f.eks. denne eller denne Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg kjøpte meg en 5 meter lastestropp på troshov til 30 kr og fikk hjelp til og sy den til og passe toweret mitt. funger som en drøm. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Genialt Nitrob! Billigere enn de 250-400 kronene som de bæreveskene koster! Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 De har slike på microplex, f.eks. denne eller denne Takk for det=) tror jeg går for den røde Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg kjøpte meg en 5 meter lastestropp på troshov til 30 kr og fikk hjelp til og sy den til og passe toweret mitt. funger som en drøm. smart;) men jeg ser etter en bag der man kan putte oppi litt forskjellige andre saker også, som mus, tastatur, ledninger og masse småting=) men ellers takk=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå