Gå til innhold

Nød-smøring av snowboard.

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Reiser på fjellet i morgen for å stå på brett.

Idiot som jeg er, har jeg ikke gjort noe vedlikehold på brettet mitt på 5 år...

Er det noen som har tips til guffe jeg kan smøre på det for at det skal skli noe fornuftig? Husker jeg fikk låne en slags "glidekrem" i fjor. Men aner ikke hva det heter.

Er vel ingen andre her inne som har tenkt seg til Vågslid torsdag til søndag? ;)

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel samme grunnen til at jeg ikke har voksa mitt heller.

Men i fjor opplevte jeg at brettet skle helt forjævlig dårlig... "Klabbet" som faen. Så jeg må ha noe å smøre på... Den glidekremen jeg brukte var ypperlig...

"Glidekrem" høres veldig tvilsomt ut... Men det er veldig beskrivende for hva det var. :p

Var i en tube med filttupp. Var bare til å smøre utover før jeg for i bakken. Helt genialt.

Lenke til kommentar

For all del ikke bruk stearinlys, det hjelper ikke noe særlig!

Stikk innom en sportsbutikk og, kjøp en SWIX CH8 glider, og heller smør den inn i solen! Visst du vil ha best resultat, så må du brenne den inn, altså bruke et strykejern, og sikle det av igjen da det har størknet!

Lenke til kommentar

DET minner meg på en ting, jeg må preparere skiene mine i år...

det jeg har gjort noen ganger er å preparere dem, man legger da på ett nytt lag med slikt som er under skiene, og de blir nesten som nye...

dette gjør de ofte i bakken, eller så gjør de det sikkert på en sports-butikk

edit: dette kjelder SKI, snowboard vet jeg lite om, men vil tro at det er det samme greiene der også

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...