tørrfisk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er fersk med vannkjøling , så her kommer det en hel hau med spørsmål, håper noen kan hjelpe. Går det an å få seg bra vannkjøling for tusenlappen? Er det billigere å kjøpe deler hver for seg enn et komplett sett? Er de billige ferdig-settene som fks. Thermaltake Big water sikre? Fins det andre bedre komplette sett? Hvor får jeg fatt i blokk til 6800nu? Kunne noen eventuelt liste opp rimelige og bra deler en og en? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Vannkjøling for 1000lappen? Ja! Blir vel ikke mye billigere enn dette! Så sikkert som du selv gjør det! www.microplex.no www.komplett.no www.coolnsilent.no Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Syns kablene på Big water settet ser tynne og ikke så stilige ut, noen løsninger med tykke blå kabler? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Den kostet langt over tusenlappen, den kjøler vist ikke så veldig godt, fordi den er vifteløs, og CPU-blokken er laget av aluminium, som ikke leder varme like godt som kobber. Men den har store blå slanger og er stille da, hvis det er det viktigste. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Men den har store blå slanger og er stille da, hvis det er det viktigste. Det er ikke det viktigste, hadde bare vært fint viss man kunne få et sånt sett i denne fargen, siden det er er fargetemaet i mitt kabinett. Og overklokking.no anbefaler tykke, korte slanger fremfor lange og tynne, som det virker som det er i Thermaltake Big Water settet. Hva anbefaler du isteden da? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 ja BW settet har tynne slanger 8mm Utvendig tror jeg. men det har lite å si på kjøle evnen vil jeg tro. jeg tror skrue kan svare godt på pratisk forsjell på stor ID å liten ID....skrue hjeelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå