Grundig Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ingen som kan forklare meg hvordan jeg får klare, fine bilder? Jeg har ikke innstallert den nyeste patchen, kan det ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Herregud, er det2 ingen som kan svare meg på om dette programmet er direkte bilder? Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 For å få klare og bra bilder, slik som over alcatraz så må man bruke USGS Urban Area Ortho (evt USGS digital ortho). Denne gir deg bare bilder over noen av de største byene i usa som LA. NB! USGS funker bare over usa Dette programmet bruker satelitt bilder som NASA har tatt, men kvaliteten er svært variabel så usannsynlig at du greier å se huset ditt. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 ok, men en ting til, er det direkte? eller er det gamle bilder? Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Du får ikke "live bilder" fra i det du zoomer inn hvis det er det du mener. Vet ikke alderen på alle bildesettene, men de kan nok være noen år gamle. Edit: Fant noe på WW forumet, Hello! I'm trying to understand how old the 1M Ortho data is. I'm looking at Las Vegas and I don't see Paris and Bellagio hotels. At the Grand Canyon I was unable to find the tower at the Desert View point. Any ideas? Thanks. -- It varies.. some areas ~12 years.. others less than 5 years ago. "Easy way" for now to find out is to go to terraserver.com and look up the area you want to view.. you will get something like this: http://terraserver.com/search/city_results...from=selectpage Endret 9. april 2005 av duckamuck Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ser ut som et kult program. Synd det var XP og ikke minst avhengig av .net. Høres unødvendig ut. De jobber vistnok med å porte til Linux/OS X. Det er btw. OpenSource (aner ikke hvor fritt - har aldri hørt om lisensen før) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå