Explorer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Prøvde dette da jeg ver hjemme i ferien.. Men skal det være 3D-grafikk på dette? Det kunne jeg ikke se der iallefall. Kan jo kanskje være at det var et FX5200 skjermkort på maskinen der da Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Prøvde dette da jeg ver hjemme i ferien.. Men skal det være 3D-grafikk på dette? Det kunne jeg ikke se der iallefall. Kan jo kanskje være at det var et FX5200 skjermkort på maskinen der da har FX5200 jeg, fungerer helt fint.. se på bilde mitt på forrige side Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nå fikk jeg noen fine bilder fra vestkysten av USA.. Men bildene ble alt for store til at jeg kan poste dem her, dessverre. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) har nå prøvd V1.3, og nå kan jeg se farge bilder over diverse steder i norge, ikke noe spesielt detaljerte bilder, men greit nok.. men, jeg får jo ikke noe skarpe bilder over USA med USGS!! sammenlign dette bildet her med det jeg tok med v.1.2e på forrige side fra samme sted som dere ser så er det mye dårligere Endret 3. mars 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) og skal jeg zoome lenger inn, så blir det slik Endret 3. mars 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Prøv å gå inn på Layer Manager og Images, og slå av alt som heter Blue Marble. Det er modellen av jorda som sliter litt når du kommer for langt innpå, nærbildene blir lagt som et layer oppå den... Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Okei, det er gjort. Jeg er imponert. Endret 3. mars 2005 av Glen_ Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 får fremdeles ikke så skarpe bilder med 1.3 som jeg fikk med 1.2e Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Jeg får ikke noe skarpe bilder av norge Vil se huse mitt, Får jo myyye skarpere bilde i usa, så jo tilogmed bilene og båtene der, og hollywood skiltet. Edit : HATER "Problem connecting Server...please try again" Endret 3. mars 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Når jeg klikker på USGS greia får jeg bare hvite områder ___ EDIT: ah begynner å komme seg nå .. loader Endret 3. mars 2005 av Fur Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Når jeg klikker på USGS greia får jeg bare hvite områder Hvis det er USGS Urban area Ortho du får det med så er det fordi disse bildene ikke er gjort tilgjengelige enda. Men som sagt så fungerer dette bl.a over Los Angles, San Francisco, Detroit, Houston, San Jose osv... -- Til dere som klager over dårlige Landsat bilder så kan jeg roe dere ned med dette fra NASA forumsidene: The new LandSat is not 100% in place yet. It is 20Tb give or take and they can only copy 100Gig of it a day to the new servers.. taking a little time. Endret 3. mars 2005 av duckamuck Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Med Landsat 7 fikk jeg bilder av Oslo Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) MEn er det ikke mulig å få bra bilder av norge då? tenker på å se huset mitt? og dette programmet, er det direkte? eller er det sån som e på www.finn.no/kart ??? Endret 8. april 2005 av vegis Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ikke noen fine bilder av Norge her da? Litt zoomet inn og slikt? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 er det ikke mulig å få bra bilder av norge då? tenker på å se huset mitt? og dette programmet, er det direkte? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvordan i heiteste får dere så klare bilder? Jeg ser nesten ikke noe Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 du må stille på nokke som heter USGS urban... ett eller annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå