mikaelt Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hvordan kan jeg koble til 2 eller flere brukere til en terminal server med remote desktop samtidig. Jeg får meldingen om at økten må avsluttes fordi en annen bruker har logget seg på.. Jeg logget meg på med 2 maskiner som bruker samme brukernavn, det er det som er hensikten også.. Noen som har peil? Lenke til kommentar
joachimsandvik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Da trenger du terminal server lisens. Den innbyggde gir bare lisens for 2 stk. til admin ol. Søk på google etter terminal services licencing så får du nok noen treff. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 jeg har lisenser... jeg lurte på om man kan logge på 2 maskiner med samme brukernavn samtidig...? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Som standard kan du det, men jeg tror det er mulig å sette restriksjoner på det et eller annet sted hvis du vil det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå