Solsviken Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei jeg har nettopp fått meg Razer DB og har problemer med Driverene. Jeg har lagt inn mouse_fix.reg tatt av MASTER ACCELERATION CONTROL i driver instilingene. Testa med noforceamp og de commandoene (til CS alts) disabla peker pressisjon i vanlig windows mus config. Alikevel føler jeg det er acc på musa i spill. Jeg har testa og lagt inn nyeste drivere fra Razer zone , sletta gamle drivere. Jeg får også ikke satt de to knappene på musa ( 4 og 6 ) til å bli 4 og 5 slik at jeg kan bruke begge knappene i CS . Jeg får heller ikke til å bruke knapp 4 og 6 som frem og tilbake med mindre jeg bruker Macro . Da funker kun knapp 4. Knapp 6 har jeg aldri fått til å funke. Har hørt at noen har testa med intellimouse driverene og musa funker bedre med desse :!: :!: Da lurer jeg på om følgende: Hva skjer om jeg bruker desse driverene ? Skader jeg musa på noen måte ? Vil det bli ytelsestap i forhold til de RÅE speccsa på musa ( dvs kan jeg få 800 DPI osv i steden for 1600DPI og andre forandringer på Speccsa ) ?? takker for svar Mvh KS Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg tror neppe at intelli4.0 drivern fungerer til Razer. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 jeg bruker dem nå. Musa har aldri funka bedre !!! Helt sykt Bare håper alle egenskapene til musa er der nå. Nå funker knappene som drøm. Eneste minus er at jeg ikke får konfigruert de to knappene på ene sida Lenke til kommentar
E.T Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Er det høyre eller venstre knappene ikke funker? de venstre klarer jeg nelig ikke bruke, så håper de er disse du snakker om Isåfall tar jeg også og bytter... møkklei søppeldriverene til razer Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg er strålende fornøyd med driverne til Razer. De er lette å konfigurere, tar lite minne og gjør akkurat det de skal. Skjønner ikke hva dere gnåler om. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Er det høyre eller venstre knappene ikke funker? de venstre klarer jeg nelig ikke bruke, så håper de er disse du snakker om Isåfall tar jeg også og bytter... møkklei søppeldriverene til razer er desse jeg snakker om ja. Nå bruker jeg intellipoint drivere og har valgt mus til intellimouse 4.0 Nå viker alt slik det skal Lenke til kommentar
eee Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har svaret! =) hehe Man konfigurerer musetast 4 og 6 til "assign a key" så velger man to bokstaver man ikke bruker i cs f.eks., og så binder man bokstavene. Når du da bruker musetast 4 og 6 så er de liksom bokstavene på tastaturet i stedet og det funker fett =) jeg gjør det selv.. men jeg bruker bare musetast 6 og den har jeg "assignet" til "p".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå