Stian89 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Siden vises greit i IE, men ikke i Opera, der blir den helt misdannet. Hva kan være galt. (Vet ikke hvordan den vises i andre nettlesere) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Rimelig fucked i Firefox også. Hvis du fjerner height-attributten i #meny vil i hvert fall menyen se grei ut, problemet med resten klarte jeg ikke helt å finne ut av, men når jeg satt 0px bunnmargin på p-elementet ble det litt bedre. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Du manglar DOCTYPE bl.a. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Greit whatever, redigert vekk denna dritten.. <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> doctype.. Endret 23. februar 2005 av Stian89 Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Denne doctypen fungerer ikke i IE, hvor har du funnet den? Bruk <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">i stedet. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Strengt tatt skal vel "html" stå med små bokstaver i doctype-deklarasjonen også? Eller er det jeg som har misforstått der? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Strengt tatt skal vel "html" stå med små bokstaver i doctype-deklarasjonen også? Eller er det jeg som har misforstått der? Det gjelder bare for XHTML-DTD-deklarasjoner, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Strengt tatt skal vel "html" stå med små bokstaver i doctype-deklarasjonen også? Eller er det jeg som har misforstått der? Ikke i følge http://www.w3.org/TR/html4/struct/global.html#h-7.2, men spesifikasjonen sine HTML-eksempler er uansett ikke særlig pene, med element i store bokstaver og p- og li-element som ikke lukkes. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Jaja, takker for doctype infoen, skal få ordnet den. Uansett. Løste problemet jeg spurte om. Takker for all hjelp uansett. (Hvis dere ser etter på siden nå, ikke at noen skulle gidde, vil dere trolig se litt errors der fremdeles, men de er under kontroll, driver bare å tester noe, fikk det altså til.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå