kjbu Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei ! Microsoft skal som kjent stenge Windows Update for norske Windows XP installasjoner som har ugyldig aktiveringskode. Det vil si at de logger aktiveringskoden til dem som kjører windows update. Hvis de også logger IP-adressen, finner de lett ut hvem som ikke har en gyldig versjon av XP, med hjelp fra internett-tilbyderen. Og det er ikke rent få brukere...... Noen som vet noe mer om dette ? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 ugyldig XP???? Leste at det ikke var mulig i XP..jaja, det er vel såpass billig at de det gjelder kan kjøpe det nå:-)? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) jaja, det er vel såpass billig at de det gjelder kan kjøpe det nå:-)? Såvidt jeg vet ligger XP PRO på 3 og en halv lapp nå. Billig? kanskje for røkke, men ikke fattige nerder som meg. kjøper heller AMD64+++ for penga. Endret 23. februar 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
T2 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det står mer om dette her: http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5co...t.aspx?ln=en-us Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Lautsprecher - det er å ta litt hardt i. Du kan komme godt under 1500 kr fra komplett, hvis du kjøper WinXP pro OEM, og en superbillig mus. Ikke så fryktelig dyrt det, når alt kommer til alt. Du bruker jo strengt tatt OS'et nærmest hver gang du har på maskinen. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hvordan er det med studentlisenser på XP professional? må man ha installert win98/win2000 på forhånd eller trenger man bare lisensen? er vel slik oppgraderingslisens. Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hvordan er det med studentlisenser på XP professional? må man ha installert win98/win2000 på forhånd eller trenger man bare lisensen? er vel slik oppgraderingslisens. Det er bare oppdateringer ja, du må ha nt/ME/98 eller høyere, så fungerer det fint! Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har lisens på xp pro, men orker ikke bruke den orignale installasjon grunnet aktivisering hver gang jeg bytter en kabel elns i kabinettet. Første gangene jeg aktiviserte gikk det greit, men etterhvert måtte jeg begynne å ringe microsoft grunnet at jeg hadde aktivisert for ofte.... Av den grunn bruker jeg en kopi som det ikke er aktivisering på. MS ender med å sperre ute kundene sine. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Selv om man har en piratverson så får man jo de kritiske oppdateringene da...De andre oppdateringene tar det ikke lang tid og finne på nettet tipper jeg¨... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå